11 Ekim 2012 Perşembe

Bu benim dunyam yayinda!

Sevgili Fatma hanimin daha once yayinlamis oldugum butik pastacilik blogundan sonra kisisel blogunu da yenilememi tasarimini degistirmemi istedi..
Uzun zaman oldu biraz vakit aldi belki ama her ikisi de ic acici ve ferah oldugunu dusunuyorum..gelen yorumlar da bu yonde zira :)
Buyrun bir goz atin canlar..


Fatma hanimin headeri arzu ettigi objelerde olusan bir konsepttir..her obje tek tek secilerek kullanildi..

 
Canli olarak gormek icin :Benim dunyam'a tiklayabilirsiniz..

Daha once tasarlanan butik pastacilik sitesi icin buraya bakabilirsiniz: Fiyonk mutfak


SABLON TASARIMI ICIN..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Söylenecek söz yok.. Her zamanki gibi çok hoş görüntüler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi canim tesekkur ettim cok..bak cok kez tesekkur ettim ha :)

      Sil
  2. Emegine saglık canım, çok uğraştın ve ortaya bu güzellikler çıktı. Tekrar çok teşekkür ederim ve diyorum ki bu yağlı boya herkese değmeli :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimcim istek ve beklentilerine karsilik verebildiysem ne mutlu bana severek kullanmani diliyorum Fatmacim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR