29 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni arayuzde Blogu Ice-Disa aktarma veya Silme



Selamunaleykum sevgili blog kuzularim ..
Cevaplamayi bekleyen bir sorunun cevabini aldim da geldim..ama oyle kolay degildi..yeni arayuzde kayboldum da kendimi bulunca cikip geldim..
Bir takim degisikliklere sebepti Blogger'daki Yeni Arayuze gecis..ben dahil bir cok kisi henuz alisamamis alismayi istememistir..ama gelin gorun ki bunu degistirmek elimizde degil artik bir sekilde kabullenmek gerekiyor..

Blogunu disa aktramak isteyen sevgili ablamin sorusuna cevapsiz kaldigim gunu hatirladim..
-Nasil yapiliyor yeni arayuzde?..demisti..
-Bilmiyorum ki!..demistim..

Bilmiyordum da bakmayi da ne zamandir dusunememistim..taa ki Dolabistan blogumu tekrar yayina almaya karar verene dek..ne bencilim ama dimi? :)

Sozun ozu ve kisasi..
Blogunuzu zaman zaman yedeklemeniz sart neden mi? ayrintilarini ve sebeplerini siralamistim..(bkz:Blog nasıl yedeklenir nasıl dişa aktarılır?) ..yeni aryuzde de bunu yapmak isteyenler icin adim adim resimledim..

Kolay gelsin dostlarim :)




 Kumanda panelinden Ayarlara gecis yapalim..



Ayralar dedikten sonra sol alt tarafta bulunan Diger secenegine tiklayalim..



Karsimiza cikan seceneklerden arzu ettigimizi secerek blogumuzu ister disa ister ice aktarabiliriz..keyfe gore arzu edersek silebiliriz de :) nasilsa silme islemini geri almak ve kararimizin dogru olup olmadigini dusunmek icin tami tamina 90 gunluk bir surecimiz var canlarim..


Faydalanmaniz dilegiyle..kolay gelsin..



Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Rahman razi olsun nurumdan .
    varligin sükre vesile
    sarildim doya doya .
    hasrete doyulurmu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hasrete ne şükre doyum olması göstermesin Rabbim sevgiler ablacim :)

      Sil
  2. Hiç anlamam ben bu işlerden ama çok iyi anlayan bir dostum var:)
    ona rica ediyorum hemen hallediyor,canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah canım benim ama bunu yapmalısın her ihtimal veya olumsuzluğa bir önlemdir bloguna ulaşmadığını düşünsene ?
      Kayıtların yok olduğunu hatta hesabının çalındığını veya daha kötüsü bloggerin çöktüğünü :()
      Dene balım!
      Sevgilerimleeeee :)

      Sil
  3. canım her zamanki gibi çok güzel bilgiler
    ama sen şu yaşlı ablan için tekrar söylke bakalım
    yedeklemek için içemi dışamı aktaracağım bloğumu
    allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim ablacim yukarıda resimlerden önce Blog nasıl yedeklenir linki var oradan ilgili konuya resimli anlatımı var ulaşman mümkün detaylı izah etmiştim ablacim oraya bak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok faydalı bir bilgi olmuş hele benim gibi teknolojiyle arası iyi olmayanlar için,elinize sağlık teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. 1)Kuzum kafama bir şey takıldı şimdi biz bloggerız comlu siteyede yapılıyormu bu işlem.

    2)birde şimdi ben içe desem veri tabanı bu bilgilere yeterli oluyormu hepsini alırmı bendeki bilgisayar

    3) veya yeniden blogmu açmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysem,alan adin bloggerdan ise ayni sekilde yapabilirsin yapmaliin da 2'ncisi ice aktarinca huc bir sorun yasamazsin minik bir dosyadir nihayetinde yuklenince alir hepsini yeni blog acman gerek yok faat yedekleek istiyirsan bilgisayarina yedekle mailine at ihtiyacin oldugunda alirsin yani kisaca once disa aktarip ihtiyacin olunca uce aktar diyeceksin kuzum sevgiler.

      Sil
    2. Kuzum bagisla cepten yanitladigim icin bir onceki yor.rumum hata dolu cok ozur dilerim .

      Sil
  7. Merhaba :)
    Ben resim düzenleme konusunda çok beceriksizim. Senin görsellerin harika ya çok beğeniyorum :)

    Sen resimlerini nerde düzenliyorsun mesela bu postundaki görseldeki renkli yuvarlaklar, oklar, yazılar hepsi bir harika ben daha yazı yazmayı becermiyorken sen bunları nasıl yapıyorsun. 6 yıllık bir blogger olarak artık utanıyorum ve görsellerime el atmam lazım lütfen bana yardım et :)

    Ben bir de şeyi çok beğeniyorum mesela yazının üzerinde şeffaf bir şerit üzerinde yazı oluyor gerçi bunu önerdiğin picmarkr.com da buldum fakat onda da yazı tipi ayarlayamadım yada yok yani :)

    Ben de artık resimlerimi profesyonel düzenlemek istiyorum lütfen beni de aydınlat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulyanna merhaba canisi,resim duzenleme ile ilgili ''Blog tasarim''kategorimde bir cok konu var biraz incele canim,sablondaki gorsel suslemekeri ise kendi zevkime gore yaptim tumu kodlar bolumunden eklendi bu swkilde yardim edemiyoeum canisi mail at istersen,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR