26 Ekim 2012 Cuma

Ürün mü müsteri mi?

Bir kaç elin ürettiği icatların tümü beni farklı bir dünya içinde bulundurmaya ve ne kadar süreceğini kendileri dahi bilmedikleri bir diyara taşımaya çalışıyorlar,farkındayım.
Günün her saatinde ülkemin ve ülkelerin her şehri her köyünde bu dünyanın bir çok yerinde yalnız olmayacağımı vaad ederken,yalnız bırakmayacaklarını ıspatlıyorlar,farkındayım..
Ağlarını çarşaf çarşaf yayıyorlar,tanıtıyorlar gösteriyorlar..
Büyüdük..büyüyoruz..sende gelmelisin..sebeplerini de işte bir bir sayıyoruz dediklerinin,farkındayım..
Verdiklerini görüyorum..almak istediklerini de biliyorum..
Benden sessizliğimi almak istiyorlar.
Sakinliğimi almak istiyorlar..hayalkurmanın güzelliğini katletmek istiyorlar..
Üreticiliğimi,duygusallığımı köreltmeye çalışıyorlar..maneviyatımı baltalamak istiyorlar,farkındayım..

Düşünebileceğim anlarımı..kuytu köşelerimi..ağladığım yerleri yok etmek istiyorlar..
Duygularımın yerine başka duygular aşılayarak ''benim''hissettiklerimle değil..onların hissettirdikleriyle yaşamamı istiyorlar..
Beni büyük olan insan tarafından yapılan herşey her zaman korkutmuştur daima..
Büyüklüğü korkutuyor çünkü onun çöküşü genelde bir çok insan ruhunu da götürür beraberinde..
Modeller koyuyorlar önüme..kiloma,kılığıma,kıyafetime hatta eşime çocuklarıma onlar karar verecekler nerdeyse..
maneviyatımı resimlerle,videolarla dayatılan ''beğen''lerle köreltmeye çalışıyorla,farkındayım..
Bunların nasıl olması gerektiğini onlar söyleyecek nerdeyse...
Herkes kayıtlı ve yeri yurdu belli..benim de..ne var ki ben bilinçli olarak her gün gidip kartımı vurmuyorum giriş kapısındaki makineye..neydi onun adı?
Ne var ki ben sosyalleşemiyorum bir çok kişi gibi.
Yabanileşmeyi tercih ediyor sosyalleşmekten uzaklaşmak istiyorum.
kendime hasret..kalıp ürünü olarak ne sevmek ne yaşamak ne de ölmek istiyorum..
Demiştim..diyorum..
Facebook,Twitter vs...amacınızı anlayamıyorum belki henüz ama,sizi sevemiyorum..


Sonra postuma resim ararken asagıdaki resme rastladım...

 Resim açıklaması (Bir şeyin bedelini ödemiyorsan müşteri değil aksine satılan ürünün ta kendisisin demektir..)

 


Ürün olma..Hayatının patronu ol..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Bir çoğuna bir şekilde bulaşmış ama aktif olarak sadece blog ve face. kullanmaya devam ettim
    Ama yazdıklarınız o kadar doğru ki keşke uzağında kalmayı başarabilseydik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gec kalmis sayilmazsin..senin elinde uzaklasmak canisi :)

      Sil
  2. Düşüncelerime tercüman olmuşsun Sevgicim.Ne güzel anlatmışsın.Bende sevemedim hiç bulaşmadım o yüzden .Hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevemiyorum sevmeyecegimi de biliyorum ablacim vardir bir hikmeti..

      Sil
  3. Kız ben niye yokum blogcanların da bir ara vardım şimdi fark ettim kaldırmışsın. Bir kusur mu ettim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman sablonda degisiklik yaptiktan sonra aceleye getiriyorum eklemeyi ablacim hemeeeennn ekliyorum amman alinma yanlis anlama gozunu seveyim hepiniz benim icin cansiniz!

      Sil
  4. Güzel cümle ç/aldım....
    Huzurlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  5. şimdiye dek sende okuduğum en önemli yazı buydu.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle ben de sana katılıyorum bu konuda. Facebook u bir türlü ben de sevemedim, sevmiyorum ve sevmeyeceğim. Blog yazmaya başladıktan sonra blog yazılarımın ve bazı reklamların yayınlanması amaçlı eşimin isteği üzerine açmıştım. Ama hala alışamadım ve hep bu facebook evli insalara göre değil derim, hatta bana geri kafalı diyecekler ama ben bu facebook u çok saçma buluyorum derim. Düşüncelerime tercüman olmuşsun canım.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR