10 Ekim 2012 Çarşamba

Resimleri toplu olarak boyutlandirma ve yazi ekleme


Hayirli sabahlar cici bilokcular cici dostlar ve cici ziyaretcilerim bir gelip de bir daha ugramayanim ya da bir gelip de ayrilamayanim..
Bugun ilk kez izlemeye alacak olanlara(varsa)selam olsun!..hosgeldin sefalar getirdin dedikten sonraaa dun maillestigim bir cici kardesin istegi uzerine bu postu hazirlamis bulunuyorum..

Konumuz toplu olarak resimlerimizi boyutlandirmak ve uzerine yazi eklemek..insallah anlatmaya calisacagim ..

Bismillah..

Oncelikle bilgisayarimiza her gun kullandigim ve sag kolum dedigim Photoscape programini indirelim..suradan:Photoscape download
Yukaridaki resimde gorundugu uzere 3 secenekle karsilasacaksin arzu ettiginize tiklayarak programi indirebilirsiniz..
Sorunsuz,temiz bir programdir gonul rahatligi ile tavsiye ederim.


Programi bilgisayarimiza kurduktan sonra ilgili simgeye masaustunde belirecektir.

Programi acar acmaz karsinizda ana menu sergilenecektir..mor daire icine aldigim Toplu duzenleyici'ye tiklayarak


Daire icine aldigim 1 sayili secenege tikliyoruz..cikan pencereden resmimizin konumuna gecerek ilgili resim veya resimleri Ac diyerek seciyoruz

Lutfen resmi buyutunuz

Resmimiz ekranda belirdikten sonra 1:ADIM BOYUTLANDIR olarak yazip ve daire icine aldigim kisimdan resim veya resimlerimizin ebatlarini arzumuza gore belirledikten sonra 2:ADIM'a gecip karsimiza..

Yazimizi ekleyecegimiz secenekleri veren menu belirecektir..
Adimlari takip ederek resminize istediginiz yaziyi ekleyebilirsiniz..
Islem tamamlandiktan sonra tek veya butun resimleriniz icin Donustur diyerek kaydedebilirsiniz..

SON OLARAK:


Yazi stili veya rengini kisaca yazi ayarlarini arzunuza gore degistirmek icin girilen yazinin uzerine sag tiklayarak Ozellikler deyip karsiniza cikacak olan penceredeki seceneklerden yazi stili rengi hatta seffafligini dahi ayarlayabilirsiniz..
Bu konuya dair daha evvel RESIMLERE YAZI NASIL EKLENIR postumda yer vermistim..dileyen ona da bir goz atabilir..bugun boyutlandirma ve yazi eklemeyi bir arada yayinlayarak ANTIPASTA-SALIS hanima ozel olarak gostermek istedim..

Ek olarak:Resimlerdeki sahislarin yuzlerini de kapatmayi ogrenmek isteyenler ise PHOTOSCAPE ILE YUZ NASIL KAPATILIR postumdan faydalanabilirler..

Kolay gelsin..
Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Çok çok çok teşekkür ederim akşam pc bin basına oturup uygulamalı olarak çalışacağım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. BEN ARTIK ÇALIŞMIYORUM
    ÇÜNKİ BECEREMİYORUM CANIM SIKILIYOR SONRA
    TEŞEKKÜRLER CANIM

    YanıtlaSil
  3. çok uzun zamandır güzel bir program arıyordum , Allah razı olsun , çok makbule geçti :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR