22 Ekim 2012 Pazartesi

Bayram tatlilari-Arsiv yaptim!

Bismillah...
Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..
Sizleri costurmak heyecanlandirmak olmasa da amac ve niyetim bakiyorum ki ta buralara kadar ulasmis bayram heyecani ve coskusu..
Herkes icin hayirli ve guzel gecer insallah..
Dun Bayram tatlisi ama ne? diye sormustum..Rabbim eksikliklerini gostermesin..tavsiye edenler vardi hatta bir an evvel yayina alinan tarifler dahi oldu..
Hepsini dikkate aldim..iciniz rahat etsin her biri de guzel mi guzel enfes mi enfes gorunuyor..
Blogumda bir Bayram tatlilari arsivim olsun istedigim icin en guvendigim blog sahibelerinin bloglarini karistirdim onlardan habersiz secimler yaptim..
Buyrun siz de bir goz atin..
Sevdiklerinizi yapin,sevdiklerinizle paylasin..

Onerileriniz var ise de mutlaka yorum kutusuna birakin canlar ..

Once IKRAMLIKlarla baslamak isterim..


Trüffel (cikolata toplari )

Ziyaret ve tarif icin linke tiklamaniz kafi.. 


 Ziyaret ve tarif icin linke tiklamaniz kafi..



Ardindan SERBETLI TEPSI TATLILARI gelsin isterim..






           KADAYIF SARMA

 Ziyaret ve tarif icin linke tiklamaniz kafi.. 


 


CEVİZLİ BAKLAVA SARMASI


 

 YUFKA KADAYIFI TATLISI

 Tarif icin linklere tiklamaniz kafi..

 ICLI IRMIK TATLISI

Tarif icin linke tiklamaniz kafi..


Dahasi gelebilir guncellenebilir...
Sevgili dostlarim guvendiginiz begendiginiz tarifler varsa paylasirsaniz cok cok memnun olurum..

Sevgiler..



..



 

 

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

21 yorum:

  1. SABAH SABAH BANA GAREZİNİZMİ VAR ARKADAŞIM
    BU KADAR TATLI İNSANI ŞEKER KOMASINA SOKAR BAKMAKLA BİLE.HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL
    BAYRAMA SENDEYİN HABERİN OLSUN
    ÖZELLİKLE O ÇİKOLATA TOPLARININ HER BİRERİNDEN YİYECEĞİM BEN ANLAMAM:)
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablam garez marez sahane tatlilarim vaaar :)
      Hayirli bayramlar..

      Sil
  2. benim bayram ikramim sen ol .
    gel hadi seker kiz gel ki bayram iki bayram olsun .
    sarildim dua bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualardasin guzel ablam opuyorum ellerinden gozlerinden :))

      Sil
  3. 1 ve 2. çooook guzel =)
    banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi cok guzeller,denemek lazim ayip etmeyelim onlara :)
      Sevgiler.

      Sil
  4. Günaydın canısı
    ben hepsini yerim tatlı olsun yeter ki:))
    canım güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunaydin Kugum!!..
      Bende yerim onlariiii sana da ikram etmek vardi kuzum:)
      Hayirli bayramlar.

      Sil
  5. Canımsın yaa:) Seviyorum seni tatlıların tatlısı:)

    YanıtlaSil
  6. mail. attım cevap gelmedi dostum

    YanıtlaSil
  7. bana bak kadın! bana bak! bazı insanların türkiye sınırından dışarı çıkmaya vakti olmayabilir, önce mavi perdelerle sonra böyle tatlılarla aklımı çelme. allam yarebbim.

    YanıtlaSil
  8. bunları yapacaksan, sana gelelim bayramda:)

    YanıtlaSil
  9. Canımsın yaa, yeni gördüm.
    Allah cc razı olsun.
    Öpüyorum yüreğinden yağlı boyacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GiSi'm amin cumlemizden canisi..
      Yagli boya seni sevdi !

      Bu arada adim Sevgi :)

      Sil
    2. Ben de seni Allah cc için sevdim Sevgicim.
      Çok zorlanıyordum hitap ederken yağlı boya demeye, çok sevindim ismini paylaylaştığına.
      Benimde Gizem ama ister Gizem de ister GiSi, tatlı yüreğin neyi arzu ederse.

      Muhabbetle tatlısı...

      Sil
  10. bana çikolata topları yeter.
    gerisini siz yiyin.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR