8 Ekim 2012 Pazartesi

Baharat kokusu

Dogu'ya ozel postlara devam..Baharatsiz bir hayat bir dunya bir mutfak veya bir yemek dusunulebilir mi?
Herkesin vardir bir sevdigi-en sevdigi-onsuz yemegini yiyemedigi bir baharai mutlaka..
Yemeklerimden sarimsagi eksik etmemeye calisirim bu benim en sevdigimden biridir..borek ve coreklerimden ise kesinlikle anasonu tercih ederim..
Firinda kavrulan anasonun kokusunu hic bir seye degismem..
Peki senin en sevdigin baharat ve kokusu hangisi?
Dusunebilmen-karar verebilmen icin resimlerimle yardim edeyim hadi :)

 




Tazeleri de unutma..




Tarcin,karanfil,yenibahar vs..hayatimiza lezzet katan kucuk guzellikler..
Dogu'nun bir diger adi:Baharat yolu degil midir?



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Günaydın canım, baharatlı yemeğim ateşte hmm kokuları duyman lazım:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de yenibaharın kokusuna bayılırım. Hem et yemeklerine hem de poğaçalara özellikle de Bursa'nın meşhur cevizli lokumunun içine yakışan bir lezzeti ve kokusu var. Güzel paylaşım teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenibahar benim de favori baharatlarimdan biridir,nasil dusunemedim :(
      Sevgiler benden de tesekkurler! :)

      Sil
  3. resimler muhtesem
    fasulyeyi fasulye otsuz yiyemem cibrisa bir adi sanirim
    kekik olmassa olmazim
    sarimsaksiz bir hayati yani mutfagi düsünemem

    tarcina ölürüm
    ve corbalarin bas taci nane
    en önemlisi agzimizi tadi tuz
    hadi yorumu yaptim kizimi almaya gidiyorum okula sizde yazin bildiginiz tüüüüm baharatlari
    sarildim nuruuuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah kavrulmus nane corba ustune oooh miiiiis benda sarildim bendaaaa

      Sil
  4. ben geldim canım.
    baharatsız hayat düşünemiyorum rabbime şükür ederim niye diyeceksin bana birisi bir lezzet getirsin içinde ne varsa benzerini yaparım
    içinde şu var diyede sayarım. ellerine sağlık tatlım.muhabbetle kucaklaştım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle yemekle hasir olan sizler baharati bir baska seviyor olmalisiniz usta malzemesiz yardimcisiz olmaz :)
      Yoksa nasil muhtesem olacak yemekler degil mi canim :)
      Sevgiler..

      Sil
  5. sarımsak hayatımın anlamı.. ve safran pilavlarımın, kırmızı biber yemeklerimin, karabiber çorbalarımın, muskat kurabiyelerimin(: baharatsız her yemek hastane yemeği benim için. ve hastane yemeği, geri dönmek istemediğim kabusum..

    YanıtlaSil
  6. Tatlıda tarçına,sebze yemeğinde kimyona,et yemeklerinde kekiğe Bayılıyorum :)
    en çok evde biten baharatlarım bunlardır :)
    Taze baharatlardan ise dereotundan vazgeçemem..
    Böreklerde ise iç harca mutlaka toz karabiber kullanıyorum..
    Sanırım tüm baharat demeliydim kısaca
    :)
    İlla uzatarak yazıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa :) ama guzel seyler yazdin :)

      Sil
    2. :)
      Kendine karşı özgüvenin esprilere karşı yaklaşımın beni bitiriyo
      :)
      iyiki tanıştım seninle iyiki varsın ..

      Sil
    3. Hay seni mor baykuslar yesin emi :) Bitme..lazimsin :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR