17 Ekim 2012 Çarşamba

Bilmem


Duy diye yazmak da istedim..buz kırağını geçtim..elime bıraktığın çiçekleri saymak istedim ..

Aylardan Ekim gün sayısı 18..

Kimse yok gözü açık olan evde..ya birileri yoktur ya birileri uyumuştur.
Nefesim dolaşır havada ve ay zannediyorum ki hilal olmalı bu günlerde..uyuyor muyum?..donuyor muyum,bilmem.
Ya susuz olmalı bir yanım ya da harıl harıl yanıyorum,bilmem.
Uzağa çekilenlere bakıyorum bakıyorum hislerimi duygularımı tartarak..ne kadar benimdi diyor muyum,bilmem.
Hayat kirli ve pis bir yanı ise nur ve pür ve ak ve pak..hangi yanında duracağını seç diyor kalbim.
Avuçlarım açık ve uzanmış ellerim ve nicesini dilediğim halde bir kez daha bir kez daha diliyor istiyor dileniyor ve bekliyorum,ümidim eskisi gibi mi,bilmem.

Allah'ım..

Ruh kahramanım uğruyor mu evime geceleri,gündüzleri?.
Gündüzleri geceleri bırakıyor mu evime ve canıma ve kanıma ve ruhuma güzelliğinden bir damla güzellik ..bilmem.
 Meleklerin neleri kayıt ediyor varlığım neyi kayıp ediyor,bilmem..



Elimdeki defterlerin her sayfa satırı dolu..her duyguma bir cümle atfettim..anlatabildim mi onu da,bilmem.

Muhtacım ışığına..umuduna..omuzlarımı örtecek şefkatine

Dibim tuttu..yandı şekerim,demim çekildi..neden?

İşte onu da,bilmem...



Bir iç çekişin kelimelere dönüşmüş halidir okudukların sen ne anladın,bilmem...


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. İnsanlar Senin Kalbini Kırmışsa Üzülme Allah Onu Mahsus Kırdırtmıştır.

    Onu Bulasın Diye !

    “Ben kırık kalplerdeyim” Buyurmadı mı ?

    Sakın Bu Yolda Ümitsizliğe Düşme Yine Dön Dolaş O Kapıdan İçeriye

    Gir O Kapıda Bekçi Yasakçı Yoktur.

    Kovulduğunda Yine İçeriye Gir.

    Aşk Deryasında Büyü ki Maşuk’un Nazını Anlayabilesin.

    Kalb Yaşla Sulandığı Zaman Duayı Ganimet Bil Bu Yaşa

    Kıyamayanlara Aşk Yoluna Sefer Haram Kılınmıştır.

    Yalnız Ağlamakla Kalma Gözyaşını Aşk Şarabı Yapabilecek Bir Aşık

    Bul !

    Aşk Derdine Sabır İlaçtır. Feryâd Yasaktır.

    İçi Yananın Dışını Ateş Yakmazmış !

    Alıntı.

    YanıtlaSil
  2. Anladıklarım bana kalsın çünkü senin gibi güzel dile getirebilir miyim bilmem... Okudum, bir daha okudum.. Her satırın gönülden geçen iç çekişlerin ayrı bir manasını barındırıyor içinde.. Rabbim ışığını kalbinden, şefkatini üzerinden eksik etmesin!

    YanıtlaSil
  3. ben sana dua etmem gerektiğini anladım. daha fazla, daha içten, daha ince..

    YanıtlaSil
  4. hımmmm pek anlamadım ama hüzünlenmişsin herhalde.
    geçer geçer.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR