12 Ekim 2012 Cuma

3 noktaya asik o!

Bu insanla beni birlestiren cok guzel bir olay mevcut..detayli olarak paylasmayi istedigim icin daha fazla detaya girmeden sablonuna gecmek istiyorum..
Onu okumanizi yazilarina ozellikle bakmanizi da tavsiye etmeden gecemeyecegim..



Blogu ziyaret etmek ve ilk izleyiciler serefine nail olmak icin buyrun:o0oelifo0o

SABLON TASARIMI ICIN..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Ne güzel yapmışsın yine.
    Emeğine sağlık canım.
    Hemen gidiyorum :)
    Cuman mübarek olsun..
    Dua ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Zelihacim..guzel insanlarin havasindan meydana gelen olumlu havanin etkisiyle yapildi hepsi :)
      Dua ve muhabbetle daima ve ebeden insallah..

      Sil
  2. sevgim,
    hayırlı cumalar olsun,
    hemen uğradım Elif arkadaşımıza,
    huzur doldum,
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuregi kaleminden akiyor..biraz daha acilmasini istiyorum,biraz daha kaleme dokulmesini..
      Etkisi cok buyuk..
      Sevdim bende..Sarildim Seri'm..

      Sil
  3. Emeklerinize sağlık.
    Çok hoş bir header..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı cumalar canım , ellrine sağlık bidenem.

    YanıtlaSil
  5. Dur durak bilmiyosun harika şeyler yapıyosun yine :)
    Ellerine sağlık hayırlı cumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim terapim engel olmayiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn saol bitanem begenmene sevindim.

      Sil
  6. canımcım ben geldim kuzum benim
    yorumunu okudum çok uğraşmışsın hakkımı helal et.
    Senin yorumununda kumanda panelindeyken
    üstünde bir yazı dikkatimi çekti
    geri bildirim gönderin yazıyodu
    belki sana yardımcı olur
    bu kadar yorum yayınladım böyle bir yazıyla ilk karşılaşmam
    senin bilgin çok ondan belki sana yardımcı olmuşumdur.
    harika katılıyorum arkadaşlara maşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkate aldim canim cok tesekkur ederim guzel yorumun icinde ayrica tesekkur ettim,sevgiler.

      Sil
  7. Merhaba güzel yüreklim,
    Her zaman ki gibi yine güzel işler yapıyorsun.
    Geçmiş olsun ziyaretin ve duaların için çok teşekkür ediyorum canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim acil sifalar nasip etsin tekrar tekrar ablacim..
      Atlatacaksiniz enistem de atlatacak insallah..sabirli ve duali olmak lazim..
      Rabbim yar ve yardimciniz olsun.
      Tesekkur ederim.

      Sil
  8. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ARKADAŞIM
    EMEĞİNE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır yoktum, yeni görebildim yazını. Benim bloğuma da değdi, semaya açılan ellerin. Şükretmeyi bilen dilin bana da ses verdi.Yaradanin sevgisiyle dolu kalbimden kalbime bir yol belirdi.Allah razı olsun senden. Cok teşekkür ederim ablacim ellerine saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayranlarin seni merak edenler ayrica yazilarini bekleyenler var..
      Haksizlik etmeyesin tamam :)
      Yaz bitanem..sen yaz mutlaka..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR