17 Ekim 2012 Çarşamba

Annesi diker evladi da giyer


Bismillah..
Hayirli sabahlar sevgili dostlar..gunlerden bir gun gelir ilham hat safhadadir bende..gunlerden bir gun gelir cekicle dahi kaldirilmaz oluyorum iste bu gunku postumda goreceginiz gorsel ve urunler marifetli ve ilhamimin hat safhada oldugu gunlerin urunudur yoksa surekli dikip bicen dograyan yikayan silen utuleyen biri oldugum soylenemez..

 

 Gecen yil alinan ve bu yil kuculdugu icin giyilmesi zor bir ihtimal gosteren aynisini da bulamayacagimdan (bkz:Polonya ganimetidir kendisi)tipkisinin aynisini dikesim vardi..
Asamalarini da eksikli olarak ekledim..biri oldu biri olmadi derken benim aklim karisti,siz de karismayin diye anlatimini degil yorumlarimi ekleyerek gosterecegim..


 Kalibini eski gazetelerden aldim..bir kac kez ustelik..aklim karisir dikise baslarken..ozellikle de ortam sakin degilse ..


 Kalibini cikardiktan sonra kesime gectim ve ardindan da parcalari teyelleyerek birlestirdim,ilk provamizi yaptik..


 Yatirdim kurbani makinenin altina dedim Haydi Bismillah..


 Tadini cikara cikara diktim..acele etmeden,belki de bu yuzden bir haftami aldi..arada annemi de ziyaret etti bu hirka..ama basarisiz bir ziyaretti..arzu edilen sus pus bulunamamistir zira.. :(


 Yakasi kiyisi derken toplu igneler halay cekti bizim evde..


Iplikli temizlenmemis hali huzurlarinizda..on kismina dugme dikmek istedim ama hic bir dugmenin rengi uyuma saglamadigi icin farkli bir seyler yaptim..



 Ipliklerin renklerine doyum olmaz..ipliklerin kendilerine ise hic..resmen BENI KULLAN!! diye haykiriyorlar :)


Mankenim de tesrif edince uzerindeki durusuna baktim..
 

Bir de on taraftan bakiverdim..iyi olmustu.. amma ve lakin dugme sart gibi geldi gozume,sizce?






Taaam tur dondurdum..iyi rahat ve fit duruyordu..tamamdir! :)

Sizce nasil olmus?...

Sevgilerimle...


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Çok çok cici olmuş, küçük hanım da ne güzel poz vermiş :) Annesini de kızını da tebrik ediyorum, kucak dolusu sevgiler :)
    ! •• Değerlendiriyorum & Paylaşıyorum •• !
    .

    YanıtlaSil
  2. Ay ayy birden dikiş dikme isteği canlandı, coştu ben de:) Yıllardır terk etmişti halbuki :))

    Ellerine sağlık canıımm, pek güzel olmuş..Keşke yakınımda olsaydın senin gayretinle ben de bir şeyler yapardım ..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ama şık bir düğme iyi gider ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dugme sart canim evet..carsiya inmeyi almiyor gozum mahallemin yolu yokus yokuuus :)
      tesekkurler.

      Sil
  4. Anne dikis bilince böyle olur iste annesi diker kizi giyer :)
    arkadaki fiyonk öne almalisin bence azicik satafatlansin kizim
    güle güle giysin annesi, öpsün onu teyzesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satafatlansin da tepeme ciksin da simarsin cirkin kiz demi! :)
      Olur,dikeriimmmmm :)

      Sil
  5. Ha-ha süper bu ya arkadaki piyon 10 numara.hele renk uyumu çok çok güzel.ama nasıl olmuş deyince eski günlerim geldi aklıma.bir modeli ürünü bitirip diktirince manken giydirip son kritiklere bakar.bende sadece iki şey söyleyeceğim musadenle. kadınlarda sağ taraf sola kapanır ama seninki kötü durmuyor düğme dikme bence modeli öldürür kollara şöyle önden goZuksun arkadaki fiyonk köy minik.ellerine sağlık her bi küçüğün de çörek okuma isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mankenim yok balim,resimde gordugun bucur olabilir ileride ama :)
      Son cumlelerini anlayamadim basmadi benim notalar,cepten mi yazdin kuzum sen :)

      Sil
    2. Ha-ha şimdi okudum da sen gene iyi anlamışsın resmen tarzanca olmuş ya.kucak dolusu sevgiler bi küçüğünu çörekotuma isterim dedim.evet cepten yazıyorum..

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Emeğine sağlık. İyi ve güzel günlerde kullansın bıcırık kız :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. evet kuzum harika olmuşta önde bişeyler eksik. ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR