3 Ekim 2012 Çarşamba

Ben ve yapraklarım

Gönlündeki yaprakların dökülüyor yavaş yavaş..yürüdüğün park hayatındır senin..

Ve ıslatınca yağmur senden sonra gelen yeşilleri..sorarsın kendine..onlar da ben gibi solacak mı diye..

Hışırtılı bir sestir işittiğin..ve kimse dolaşmadığı anda parkında en kuytu yerinde durur elini cebine atarak sigara paketini çıkartırsın,kısa bir süre çakmak ararsın..yakarsın sigaranı yakarak adımların yolunda iz bellediği düşüncelerini de..

Avuçlarının içine almak istersin başını soymak ister kalbini ağaçların arasında..

Bir olurcasına onlarla..her kıvrımına işleyen nemi ortaya vururcasına dağıtmak istersin kalbinin üstüne konmuş damlaları..

O sisler hala dursa da omuzlarında ve dalların arasından utana sıkıla süzülse de güneş..yetersizdir seni ısıtmaya ve şeklinin gölgesini toprağa vurmaya ışınları..elbisenin rengi ne fark eder gülüm,gölgenden anlaşılmadıkça..

Dura dura düşünürüm..

Dura dura bakarım kendime ve kendi içimden görünen insanlara..

Durduramıyor hiç bir şey saati,zamanı ve aradaki boşluğumun içine atlamak geliyor içimden..

Susun demek isterim..hiç yükseltmeden sesimi nefsimin ayakları altına sermeden kırmızı halıları..

Susun biraz,biraz susun duyayım..

Bu hayat parkında korkularım var kurtlardan tilkilerden gizlediğim..

Susun demek istiyorum onlara..

Korkularım kaç yaşında saymak istemedim..





Gülüm...elbisenin rengi ne fark eder gülüm,gölgenin rengi daima siyah nasilsa..



.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. AHHHH ahhhhh sen yaz ben okuyayım hep canımın içi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaah ah vaktim olsa kafam bir dingin olsa daha neler yazmak isterim ama bitmiyor koşuşturmaca..
      Sevgiler canım.

      Sil
  2. Yüreğine sağlık gülüm:)

    YanıtlaSil
  3. canım ne kadar derin ve içten
    benden de bir yüreğine sağlık
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  4. sende de yok yok valla.
    ne güzel. bu yönün ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yüreğine kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Okuyan gözlerinize etkilenen kalbinize saglık diyorum ben de teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR