4 Ekim 2012 Perşembe

Flut pogacanin gucu


Hayirli sabahlar ve hayirli cumalar sevgili dostlarim..
Gun boyu kosusturmaca ve derin bir ev temizligi sonucu dun bloguma hic bir sey yazip paylasmamani sagladi..aferin isler aferin temizlik..
Yorgunluktan yerlere serilirken 54 kg'lik govdem cep telimi elime alarak dostlarin bloglarini ziyaret edip yorumlarimi biraktim..lakin karsima oyle bir post cikti ki..

Bu saatte su durumda yapilir mi demedim degil..
Cepten gordugum goruntu tam bir kaza tam bir trajediydi benim o anki halim icin..Bu saatte boyle bir tarifle karsilasmak 90'da gol yemek gibiydi..
Ama azmettim..ya olacak ya olacak dedim..


Tabii vaktin bir hayli ilerlemis olusu ozenemememe sebepti..yorgunluk uyku hali..
Ama o kadar begendim ve yapmak istedim ki esim de el atti yardim etti,sabah oglum mutlaka okula alsin istedim..
Bizimkiler flutten cok saksafon boyu oldu..


Ama sahaneydi ve guzeldi ve nefisti ve her biseydi..
Tarif sevgili ablama ait..benden gorseller var ki ne gorseller :)
Gerisi haksizlik olmasin simdi degil mi,kendi blogunda hem mutlaka goz atin..neler var orada neler neler ooof anacim of :)

Tarife ulasmak icin:Allah ne verdiyse-Flut pohaca

Tavsiyem ederim yapmayana terlik :p



GUNAYDIN!!!!
HAYIRLI CUMALAR...


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. hayirli cumalar nuruuuum
    pek ala benim yaptigimdan daha güzel olmus inan .
    oglumun yorumunu merakla bekliyorum .
    doydumu sevdimi bir daha istermi ? .
    ellerine yüregine saglik .

    ayrica minnetle yaziyorum

    yaptigin güzellikler icin ne yapsam hakkini ödeyemem
    hakkini helal et seviyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim yanina aldi arkadasina da gonderdim bilmiyorum ne olur yorumu donmesini bekleyecegiz :)
      Ama onunki pastirmali bence cok sever..
      Sana yapilan guzelliklere gelince..Allah mutlu olman icin beni vesile kildi sadece oyle dusun.
      Hepsi bu..
      VE AYRICA BENDA SEVIFOM BENDAAAAAAAAAAAAAAAA

      Sil
  2. Hayırlı Cumalar, ellerinize sağlık. Çok güzel çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli cumalar Fuat bey..kesinlikle cok guzel ayrica arzu edilen ici kendi secimimiz olusu da baska bir guzellik..mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum..

      Benden de saygilar yine beklerim..

      Sil
  3. Şurda iş yerinde bana gol oldu esas bu istesem yapamamda off off ablamında seninde ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Gece gece bende yapmak istedim ama gözüm yemedi
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz yap :)
      Teşekkürler canım bu gün pazar deneyebilirsin ki tavsiye ederim..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR