8 Ekim 2012 Pazartesi

Vintage güllü arkaplanlarim var

Vintage modasi almis basini giderken ve biz bu durumdan cok hoslanirken evimize giyimimize hatta hayatimizin bir cok alaninda yer edinmistir..bloglarda da oyle..vintage resimler pek sevilmekte..tasarim olarak da tercih edilmektedir artik bu akim..
Bloglarda da ne hikmetse pek hos durur..tarzi olan,sevenler icin gullu arkaplanlarim var..
Resimli anlatimi ile birlikte..

Once arkaplanlar..










Arzu ettiginizi bilgisayara kaydettikten sonra ..


KUMANDA PANELI'nizden Yerlesim dedikten sonra..


Daire icine aldigim secenege tikliyoruz..


Sol tarafta duran seceneklerden Arkaplan dedikten sonra once 1 numarali ok simgesine tiklayarak daha once kaydettigimiz resmi seciyoruz..resmi sectikten sonra 2 rakamli secenek olan Sayfayi kaydir'i tikliyoruz.Arkaplanimizin sayfamizla birlikte hareket etmesini istedigimiz takdirde 2'nci adimdaki kutucugu bos birakmalisiniz.


Blog'a uygula dedikten sonra arkaplanimiz blogumuza uygulanmis ve kaydedilmis olacaktir..
Konuyla ilgili her tur soru ve yorumlarinizi bekliyorum,cekinmeyin :)
Kolay gelsin..


Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. bayıldım hatta hemen birini uyguladım fakat benim belalım olan arka planımdan kurtulamıyorum.. :( Şu meşe palamutlu olan.. delirmek üzereyim yaa.. Nasıl kaldıracağımla ilgili bir fikriniz varmı bilmiyorum ama ben ilkini çok beğenip yaptım.. ama olmadı işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracim arkaplan sekmesinde 1'nci adimdan once resmi kaldir secenegine tiklayarak kaldirmayi denedin mi?

      Eger ki denemis ve kaldiramamissan HTML duzenleye git..widget sablonlarini genislet dedikten sonra ctrl+f basarak cikan pencereye palmiyeli resmin adresini gir..resim adresi sablonda belirecektir beliren adresi kaldirirsan palmiyeli resim kalacaktir..onizleme yaparak resmin kalkip kalkmadigini gorerek kaydet de.

      Sil
    2. ikisinide deniyorum maalesef olmuyor.. :/ sanırım çok fena bir belaya bulaştım :/

      Sil
  2. çok hanımhanımcık duruyolar:)
    ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  3. hemen yaptım ki:)
    teşekkür eder şeri,
    öperrrr,

    YanıtlaSil
  4. çok güzel hele en üstteki.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Bende seviyorum vintage modasini keske diyorum evimi dizerken vintage yapsaydim. Cok güzeller tesekkürler eger ihtiyacim olursa alirim insallah hakkini helal et.

    YanıtlaSil
  6. AY COK GÜZELLER YİNE.AYNI BENİM ARKAPLAN GİBİ.TABİ BENDE DAHA ACIK PEMBE :)
    ELLERİNE SAGLIK ARKADAŞIM.SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bunlar böyle. Ben hemen deneme yapacağım.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR