2 Ekim 2012 Salı

Eskidir,panjur da nedir deyip gecme


Sabahlari ilk is panjurlari acmak veya kaldirmakti eskiden ev hanimlarinin..boylece ister istemez solurdu sabah serinligini,bakardi dunyaya..odaya isik dolar odaya gun dogardi..
Sonra otomatikmis sonra kolay temizlikmis sonra bakimi zormus diyerek attilar panjurlari..
Adini bilmiyor artik butun cocuklar..sanmiyorum..
Panjur da neymis neyin nesiymis derse sasirma hani..
Panjur nostaljidir..tarzdir..biraz melankoli biraz icine suzulen isiktan dolayi..asktir..

Hadi tamam sen atmadin diyelim..
O halde sen sanslisin..

Bak bak..neler yapilabilir ve gercekten de neler yapmislar bi bak !









Vuruldun dimi :)
Ayneeen..aynen!



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Hep mavi panjurlu bir evim olsun istemişimdir,pembe değil mavi:)) Bu geridönüşümleri de görmüştüm ve çok imrenmiştim:))

    YanıtlaSil
  2. böle parlak fikirlere sahip olup el becerisi olanlara hayran olmamak olanaksız.
    :)

    YanıtlaSil
  3. çok sirin duruyor dimi :) bende sevdim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel duruyorlar. ben de çok beğendim. bahar0006 gibi ben de pembe değil ama mavi panjurlu evleri severim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR