15 Ekim 2012 Pazartesi

Fark ettim!


Gonul karanligimiza sinen seffaf ve ultra modern guzellikler diye nitelendirdigimiz cihazlar,hazlar yuzunden kalp sesim iyiden iyiye kisildi.
Yoktum bir kac gundur..bir kac gundur dusunuyorum bir kac gundur ses cikarmaktan cok ses cikarmamaya calisiyorum.
Yere dusen bir ekmek kirintisini alirken egilmek onu yerden toplamak bir kac adim yuruyerek cop kutusuna veya lavaboya birakmak bile yasamakti.Hatirladim.
Aksam vakti mutfak penceresini silmek geriye kalan temizlige sevinmek giden kirleri aninda unutmak..Insan aslinda en cok gidenden etkilenir oysa gelen her ne kadar temiz ve guzel olsa da..


Kimse mutluyken cok mutluyum demiyor..huzurluyken de oyle.
Bir tabagi yikayip yerine koymanin guzelligini hayatimida kac kez fark ettik acaba?
Elimi uzatarak rahatlikla dolaptan bir bardak alma hazzinin kac kez fark ettim acaba?
Kac kez yorgunluk icinde gecen bir gunun sonunda isigi kapatarak yastiga gomulmenin guzelligini fark ettim acaba?
Kac kez yagmurlu bir gunde eve girdigim anda bir barinagimin oldugu icin sukretmis oldum acaba?
Dunden arda kalan yiyecekleri sofraya koyarak ve dolaptan biraz ondan biraz bundan takviye ederek sevgi ve sukranla yenen yemegin cemberinde olduguma kac kez sukrettim acaba?
Oysa mutsuzken veya huzursuzken surekli o hal ile ilgili konusur..derinlestirir boyutunu kalinlastirir inceligini insan.


Mutlu ve huzurluyum.

Mutluyum cunku her sabah gozlerime dunyanin en guzel boyasi isigi ve susu suruluyor.
Ruhum ve bedenim akan soguk suyun altinda avuc avuc alinan su damlaciklariyla uyaniyor.
Mutluyum cunku geceden ayrilirken gun ve yeni yeni ilk adimlarini atarken sabah,onunla ayni dili konusan kuslarin sesini duyabiliyorum.

Evdeki nefeslerin sayisini bilemem belki ama o nefeslerin temiz,saf cikarsiz helal bir sekilde alindiklarini biliyorum.
Mutluyum cunku beni ben olarak kabul eden sevenlerim var.Evimde oturma evimde istedigim gibi olma ozgurlugune sahibim.
Mutluyum cunku bu benim denizim..Ben bu denizin baligiyim..Midye kabuklarim var,deniz atlarim var hatta deniz kizlarim bile var..




 Gunaydin...



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Allah sükrünü daim eylesin .
    görmeyi nasip eylesin yaradan
    tevekkül engin denizdir . o denizde bogulman dilegiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevekkul zor istir ablam,sabrin kendisi bazen bazen ondan da ote..insallah evelallah..
      Sarildim hep yanimda ol emi ?

      Sil
  2. Günaydınnn olsun canısı hatta her gün hep böyle aydın olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkinden cok senin olsun Mervecan saol bitanem,sarildim sevgiler gonderiyorum kucaaak kucak!..

      Sil
  3. Hep huzur ve mutluluğunun farkında ol, huzursuzluk ve mutsuzluk senden ve sevdiklerinden uzakta kalsın. Allah her daim her anımız için şükreden kullarından olmayı nasip etsin bizlere. Güzel yüreğinin gördüğü güzellikler yazılarına yansımış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcum guzel dostum saolasin..Rabbim hissettirsin ben yazayim insallah..

      Sil
  4. Gecenin bu yarısı belki yazıyorum ama sevgili boyam, Günaydın, günün hep böyle aydın düşüncelerin fikirlerin gibi apaydın olsun inş,ilmek ilmek içime huzur işliyorsun yazılarınla paylaşımlarınla, bambaşka bir sayfa açılıyor gönlümde , ben farkında olmadığım nice güzelliklerin farkında oluyorum sanki yavaş yavaşş :)seni seviyorum ben :) En Güzele Emanet Ol...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR