2 Ekim 2012 Salı

Daha cok yer imleci veya favicon'um vaar

Sevgili dostlarim ve cici blogcanlarim favicon'a olan ilginizi goz ardi etmemek ve size daha fazla secenek sunma adina kisa bir sure once paylastigim Yer imleci-Sık kullanılan simge veya Favicon ekle  postumun icerdigi simgelerden daha fazlasini sunmaya tesvik etti beni..
Olur ya oradakiler blogunuzun temasina uymamistir renkleri zevkinize uymamistir gibi durumlar yasayanlar bir de bunlara goz atin derim..

Imleclere gecelim mi??


















Dipnot:Bloguna nasil ekleyecegini bilemeyenler yukarida verdigim linkten bilgi alarak uygulayabilirler.



Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. şu elmas gibi olana bayıldım(:

    YanıtlaSil
  2. Merhaba...
    Bu favicon olayını nasıl yaparım diye hep düşünüyordum ama isabet oldu sağol.Ancak postun içinde verdiğin önceki yazına ait likte resimler görünmüyor.Hata mı var? Anlatımın ordaymış sanırım. Merak ettim ama resimler olmayınca yapamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim..resimleri guncelledim bakabilirsin.

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Çok hızlısın maşallah.
      Ayrıca yaptığın işleri ilgiyle takip ediyorum.Ellerine sağlık.
      Her şey çok güzel...
      Aaa bu arada herhangi internetten bulduğumuz bir resmi favicon olarak kullanabiliyormuyuz?

      Sil
    3. Siz yorum yazarken ben bir yandan konuyu guncelliyor olmaliydim ki isabet oldu :)
      Her hangi bir resim olabilir yeter ki cok buyuk olmasin ayrica tam kare olmasi da sart..sevgiler :)

      Sil
  3. teşekkürle bende elmas olanı yaptım :)

    YanıtlaSil
  4. Bunlarda çok güzell.Gemi ya da denizle ilgili bir resim yok mu :D Ne kadar yüzsüzüm,bulmuşum buğşuruyorum :))

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzeller. ama benim ki daha da güzel :)) insan kendininkini beğenmese çatlarmış. bana ne güzel şeyler yapmışsın herkes çok beğeniyor. teşekkürler şekerim...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR