29 Ekim 2012 Pazartesi

Acaba ne orsem?


Bayram gecti..telas da bitti..tatlilari da yedik..Kavurmayi da yaptik..
Eee?..peki ya simdi?..
Havalar ufak ufak sogumaya basladi,evin icinde oldugumuz zaman dilimi daha genis..gun kisa belki ama geceler uzun..
Kumas boyama sevdami baltaladim..kizim buyuyene dek elime almayacagim..zira bir hatasi geri donussuzdur..dantelleri ise istemiyor canim..
Dikis olabilir ama elimdeki kumaslari da begendigim soylenemez..
Kedi cigere bakar gibi orgulere bakiyorum ama..ben bunlara benzer bir seyler uretebilir miyim henuz emin degilim..





Bu cok cok cok sahane bir sey..bayildim...







Kucuk motiflerden olusan bir battaniyemiz olsun isterim mesela..
Dizlerimi orterek koltugumda televizyon izleyecegim anlar icin..veya uzun uzun kollari olan bir hirkam veya kazak..bilmem ki...ne orsem acaba..ne orsem?



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Günaydın.Ne örersen ör güzel olur eminim.Örgü örmek hep beni rahatlatmıştır.Umarım senide rahatlatır sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense hep huzuru cagrisitiriyor bana orgu ormek..mutlaka deneyecegim hatta bugun bir yumak yun almaliyim :)
      Sevgiler,tesekkur ederim .

      Sil
  2. Sevgim günaydın. Ben seni msnde bekliyorum.
    Orgu konusunda bende acayıp maymun iştahlıya bağlamıştım. ama bu günlerde ilmek atmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece'cim gunaydin bitanem acacagim birazdan..sana da ozendim ben cok yaa sen cok zor isler yapiyorsun ama ben yapamam o kadarini heralde :)
      Geliyorummm..

      Sil
  3. Boyacım sana geliyorum:)
    Birlikte börekler yapalım, sonra da oturup örgüler örelim:)
    Hepsi de öyle güzel ki, benim de öresim geldi:)
    Kitap ayıracından başlamalı işe ama,ne şiş var ne yün:)
    Ama aklımın bir köşesine yazdım , birgün yapıcam inşAllah:)
    Muhabbetle CAN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimin icindesin!..bende kitap ayiracindan baslayayim diye dusunmustum sonra da o minik cicek motiflerini bulup ekledim onlar da olabilir ama mutlaka mutlaka bir seyler orulmeli baslanmali :0..hem ben kaynana da olacagim ileride ya bilmem gerek bu isleri :)
      Cok siirsel konustum yaa :))
      Sarildim bitanem..Rabbim yuzyuze de gorustursun insallah..

      Sil
  4. el isleri ah tembelim artik ben .nerede önceki üretimlerim :(
    kitap ayracindan baslayabiliriz start olur .
    hadi yapalim her birimiz yayinlayalim
    bir etkinlik olsa ne güzel tesvik olur
    bir kösede ben acayim istiyorum böyle güzelleri görünce boyam
    sarildim fistigim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitap ayiracini nasil orucem ben ablam yaaa:(
      Gelip bana gosterseneeeeeee..sen sarilirsin da ben sarilmam mi!
      OPERIM!!

      Sil
  5. Ah ki ne ah..Artık hiç bir şey üretemez oldum ben de..:( Kumaşlarım, dantel, nakış iplerim , yağlı boyalarım, örgü iplerim hepsi sabırla bekliyorlar; onları elime alacağım günleri...
    Ne güzel olur bir başlayabilsek, haydi toplanın gelin yanıma atölye açalım.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam uretebildigin kadar..ama sen mutfakta iyisin iyisin :)
      Tasalanma..atolyeyi de evet gayet tabi ac ablam :) ben varim!

      Sil
  6. Kis sezonu örgu sezonu... ben de kuzularima orecegim sapka atki fslan. fotoraflardan o sala bayildim. ne fonksiyonlu bir sey o...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah guzel guzel ciciler orersin canim..o kapisonlu cok fonksiyonlu da onu nasil orecegiz??
      Sevgiler canimmm!

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR