8 Ekim 2012 Pazartesi

Hizli ve pratik-Hirka-Sal-Atki baglama (Video anlatimli)


Salas tarzini severlere ozel bir post bu..hizli uygulamasi da cabasi..hani videolar genelde detayli anlatim icerir ya..ve insan izleyene de komple siser ya..iste boyle bir video degil bunlar..
0:44 saniyelik amma isik hiziyla sana verir anlatmak istedigini..sen de hemen uygularsin..
Bazen iste bu denli hizli olmali bazi seyler..

Videolara gecelim..ben cok cok begendim..bu tarz hirkam yok diye de uzulme..resimde acilmis halinden bakarak en hizlisindan yap bi tane :)

Video :1 



Video : 2


Video : 3


Video : 4


Video : 5


Video : 6



Video :7



Kolay hizli basit ve pratik...Oh la la..
Dimi ha?
Sonuncusu ise tesetturlu bayanlar icin harika fikirler iceriyor mutlaka izleyin derim..
Ozellikle kis mevsimi icin sahane oneriler var :)





Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. bunu sevdim biraz daha büyük olursa ebati kullanabilirim .
    videolara bakamiyorum simdi
    is cok :(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR