31 Ekim 2012 Çarşamba

Ilk motiflerim


Bir sey istenince ne kadar cabuk oluyor degil mi dostlar?..
Isteme gucumuze de baglidir bazi seyler belki de kim bilir?..Dunku Acaba ne orsem?
postumun ardindan ne kadar hobi blogu ve sitesi varsa didik didik arandi..bazi orneklere bakilinca agiz suyu akti gitti akil da karisti ve sonunda midemde :) ama karar verdim..Ece kuzusuyla birlikte baslamaya karar verdik..sag olsun her konuda yardimci oldu..tig ignenin numarasina yun turune..ben yillardir ormedigim icin herseyi unutmusum ne yazik ki..Iste dostlar bu yuzden zor zamanda belli olur derler ya ..


Malzemelerim ogle vakti elimdeydi..renkleri yine pastel sectim..sonradan cok canli bir renk almadigima pisman oldum..

 mesela su renk olabilirdi..ama uzulmedim henuz yeni basliyorum..her hata hosgorulur :)


Ece'cim telefondan gonderdi ornekleri..hemde asama asama..kadin marifetli..isin icinde hem de uzmani..EKSIK OLMA !!


Tam 4 saatimi aldi bunlari ormek..evet.
4 saat boyunca bir yanimda cepteki resim bir yanda bilgisayardan ilk asamali gorseller..aklim beynim sulandi..ama basardim!..o derece basarmis olmaliyim ki pembe yumagin uzerinde duran farkli bir sey dahi ordum..
Onu da bitince paylasacagim..acaba ne olabilir o sizce??

4 farkli desenim vardi..hangisi olsun diye karar veremedim..sanirim disi mavi ve pembe ilen biteni sececegim..


Nasil sevgili can okuyucu?..
Fena degil dimi??




Gunaydinlar-Sevgilerimle..


..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar bunlar Sevgi'm ama.
    Ellerine yüreğine sağlık canısı.
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem'im tesekkur ederim canim..insallah son halini de gormeyi nasip eder rabbim..sevgiler canim.

      Sil
  2. ( : yazınızı okuyunca yüzümde bir gülümse belrdi bende sizinle paylaşmak istedim ( : çok güzel olmuş 4 saatinizi almış ama olsun emek verilen her şey güzeldir. bence renkler gayet güzel ve uyumlu olmuş. bir dshs ki sefere seçtiğiniz rengi yaparsınız. ellerinize sağlık. kolay gelsin. Ece hanıma da teşekkürler ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmettim ama :)
      Bende guldum halime..
      Sevgiler..guzel bir gun dilerim..

      Sil
  3. Çok tatlı renkler seçmişsin, bu motif çok güzel oluyor, hele birleşip tamamlanınca..Haydi gayret bitimini bekliyoruz.
    O beyaz ne olacak, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O beyaz dun yayina girdi ablam kolay havlu askisi oldular kendileri :) bak burada:http://degmesinyagliboya.blogspot.gr/2012/10/kolay-havlu-askisi.html

      Sil
  4. canım bunlar çok güzel olmuş ne yapmayı düşünüyorsun battaniyemi yapacaksın? sana kolay gelsin arada aşamalarını bizimle paylaş:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postu okuuuuuuu :) evet canisi televizyon seyrederken kullanmak istedigim bir battaniye olsun isterim junior boy :)
      Asamalarini insallah ordukce eklerim canisi saolasiiiiin.

      Sil
  5. hamarat bacım, kim tutar seni hadi bakalım bitireceksin inşallah bu gidişle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim her ne kadar cok firsat bulamasam da bos vakitlerimi bunlarla degerlendiririm,sevgiler canim :)

      Sil
  6. 4 saat te olmuş ama baya iyi olmuş :)
    ellerine sağlık
    renklerde yine tam seni anlatıyo belli ;)
    dışı pembe olan motif daha güzel... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 saat evet kaynanam duymasin :)
      10 yildir elime almamisim yun elime..dantel vardi zaman zaman ama yun olayi baya bi ertelenmis anlasilan..du du bitsin belkim sana da orerim :)
      Disi mavi olan motifi sevdim bense :)

      Sil
    2. canımm çooooooooook saolll ;)
      benm baza altlarım örgülerimle doldu taşıyo :)
      artıkın bıraktım bi süre dikiş'le meşgul olayım dedim :)
      yoksa ip yün örgü şiş derken evi barkı örmeye başlıcam :)
      yinede ince nazikk düşüncen bile mest etti beni muckkk ;)

      kaynanada varsın duysun hıhhhh :)
      sanki o 5 dakkadamı örüyodur:D
      10 yıllık ara verince bunu yapabiliyosan valla tbrkler sana..
      ben 1 yılda yapmadığım yemeği unutuyorum :D

      Sil
  7. yahu sevgim ağlat beni sabah sabah. Valla ne yazayım şaşırdım. kolay gelsin benim canım arkadaşım. Senin elinden bir şey kurtulmaz ben sadece accık yardım ettim. ama sen beni onore ettin koltuklarım kabardı.

    YanıtlaSil
  8. şekerrr,
    günaydınnn,

    çok güzel olmuş ama bunlar,sade kahveyede yazdım şimdi,kıskandım imrendim size diye,
    kısmetse,bende elimdeki işi bitirdikten sonra,aceba ne örsem?postunda ki ilk fotodan başlamak istiyorum.

    çokk çokkk öptüm,sarıldım ki:)

    şeri...

    YanıtlaSil
  9. Kiz benim motîflerden yapsaydin ama buda cok güzel olmus bende bloguma post yapcamda firsat bulsam yapcam artikin:) sen ne yapiyosun?

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR