16 Ekim 2012 Salı

Bloguna hareketli yeni konular widget'ini ekle



Hem hos hem eklenmesi kolay hem gorsel bakimdan goz yormayan guzel bir eklenti paylasmak istiyorum canlar..
An itibariyle blogumda mevcut soldaki resim ise ileride degisir ihtimaline karsi yuklenmistir eklentinin canlisini gormek icin blogumun sag tarafina bakmaniz kafi....en son yapilan bir sablon icin son anda aklima gelerek ekledigim bu eklentiyi uygulamanizi tavsiye ederim.
Zira bunun blogunuza zarari olmayacaktir..ekstra bilgi sahibi olmaniz da gerekmiyor ..
Hareketli bir sekilde en son girilen postlari goruntuleyen bu eklentiyi mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum..
Peki nasil yapacagim diyorsaniz..buyrun..



Kumanda panelimizden Yerlesim diyoruz..



Yerlesim kismindan Gadget ekle diyoruz..


Eklentiler listesinden HTML/Javascript eklentisini seciyoruz..


<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script>     
<style type="text/css" media="screen">
<!--
#spylist {
overflow:hidden;
margin-top:5px;
padding:0px 0px;
height:350px;
}
#spylist ul{
width:220px;
overflow:hidden;
list-style-type: none;
padding: 0px 0px;
margin:0px 0px;
}
#spylist li {
width:208px;
padding: 5px 5px;
margin:0px 0px 5px 0px;
list-style-type:none;
float:none;
height:70px;
overflow: hidden;
background:#fff url(http://dl.getdropbox.com/u/708209/scriptabufarhan/recentspy/post.jpg) repeat-x;
border:1px solid #ddd;
} #spylist li a {
text-decoration:none;
color:#4B545B;
font-size:11px;
height:18px;
overflow:hidden;
margin:0px 0px;
padding:0px 0px 2px 0px;
}

#spylist li img {
float:left;
margin-right:5px;
background:#EFEFEF;
border:0;
}
.spydate{
overflow:hidden;
font-size:10px;
color:#0284C2;
padding:2px 0px;
margin:1px 0px 0px 0px;
height:15px;
font-family:Tahoma,Arial,verdana, sans-serif;
}

.spycomment{
overflow:hidden;
font-family:Tahoma,Arial,verdana, sans-serif;
font-size:10px;
color:#262B2F;
padding:0px 0px;
margin:0px 0px;
}
-->
</style>
<script language='JavaScript'>


imgr = new Array();

imgr[0] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg";

imgr[1] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg";

imgr[2] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg";

imgr[3] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg";

imgr[4] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg";
showRandomImg = true;

boxwidth = 255;

cellspacing = 6;

borderColor = "#232c35";

bgTD = "#000000";

thumbwidth = 70;

thumbheight = 70;

fntsize = 12;

acolor = "#666";

aBold = true;

icon = " ";

text = "comments";

showPostDate = true;

summaryPost = 40;

summaryFontsize = 10;

summaryColor = "#666";

icon2 = " ";

numposts = 10;

home_page = "http://www.degmesinyagliboya.blogspot.com/";

limitspy=4
intervalspy=4000

</script>

<div id="spylist">
<script src='http://dl.getdropbox.com/u/708209/scriptabufarhan/recentspy/recentpostthumbspy-min.js' type='text/javascript'></script>
</div>


Yukaridaki kodlarin tumunu kopyalayarak..



 Kopyalanan kodu KOD YERI yazan kisma yapistiriyoruz..


Kod icerisinde sonlarina dogru bulunan pembe daire icine alinan kisma kendi blog adresinizi yazdiktan sonra..

 Onizleme deyip hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..




Kolay gelsin hayirli olsun :)



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

60 yorum:

  1. uyguladım harika oldu çok teşekkürler arkadaşım :) bana da beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli olsun kuzum,ziyaretine geliyorum arada yine beklerim canim :)

      Sil
  2. süperr..yaptım hemen..teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Neyrancim gule gule kullanalim insallah :)

      Sil
  3. hemen ekledim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çok sağol:) yaparım belki:)

    YanıtlaSil
  5. canım cok guzel bı eklentı bloguma ekledım gorunuyor ama senınkısı gıbı akmıyor sabıt duruyor..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda bir cok hareketli eklentiler oldugu icin cakisma meydana geliyordur canim.

      Sil
    2. teşekkür ederim..galiba öyle oluyor dediğin gibi..=)

      Sil
  6. Paylaşım için teşekkür ederim.Hemen bloğuma ekledim.

    YanıtlaSil
  7. çok hoş teşekkur ederım kendı adıma paylaşımın ıcın :) uyguladım bıle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri her bloga uyumlu oldugu icin paylasmak iyi olur diye dusundum gule gule kullan canim.

      Sil
  8. sevgimmmm,
    süpersin ama sennn,
    yine ve her zaman ki gibi,
    yaptım ki ben:)çok da güzel oldu amaaa,
    yürekten teşekkür ediyorum,elmacık yanaklardan öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni op,bana saril beni sarmala,ihtiyac buyuk Seri'm :)
      Sevgiler kuzum..son resmine bayildim daha dogrusu gordugume cok cok sevindim canim.

      Sil
  9. usta oldun sen.
    tımım bakayım belki bigün yaparım.
    :)

    YanıtlaSil
  10. sabir ve kafa isi .
    Allah kolaylik versin sana
    zor yaaaa, iyiki varsin
    özlemeyoooon sen beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ablacim zor degil sen neler yaptin bu ne ki:)
      Osluyooooooooom!!!!!!!!!

      Sil
  11. Denedim bile.Çok teşekkürler,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. aynen yaptım canım çok teşekkürler :)bloguma da beklerim..
    http://thelittletoucheslife.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli olsun canim hemen iadeyi ziyaretine gelicem sevgiler.

      Sil
  13. Teşekkür ederim Allah Razı Olsun ama aşağıdan yukarı kaymadı onun kodunu ayrı ilave ettim..
    İsterseniz okuyucularınızı bilgilendirin bence.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. çok güzel oldu, teşekkür ederim...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak istersen beklerim;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/10/cekilis-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
  16. Bende yaptım:)Çok teşekkürler
    Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. tekkürler istiyodm böyle bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varsayilan eklentiden cok daha guzel gercekten ben tesekkur ederim.

      Sil
  18. bayıldım buna. teşekkürler. muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im severek okudugum guzel yayinlarinin orada akmalarini diliyorum canisi,saolasin.

      Sil
  19. Çok sevdim bunu teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. selam canim hic kacirirmiyim heman ekledim :)) tsk.ler cokda iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle sana lazim boyle bisey canim akadursun guzel tarifler :)

      Sil
  21. Harikasınız en Bilge Log ilan ediyorum sizi :) bu arada sayenizde problemim çözüldü :)

    YanıtlaSil
  22. canim krndi imzamizi nasil atacaz :)
    yazinin altina yorum birakamadim burdan soruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negüzel bir soru nereye :))
      baska konun yorumunu buraya yazarsan tabiki sende ne oldugunu anlamazsin :))
      kisiye özel imza tasarrimi varya yukarda :) onlardan iste canim

      Sil
    2. Yagli boyaya soylersin o da sana ozel yapar bi tane :)
      SIKINTI YOK :)

      Sil
    3. yani ustamiz saglam nasilsa :))
      Allah razi olsun

      Sil
  23. Çok cici bir şey bu. Ben de blogumun sağ tarafında müsait bir yer bulursam yapacağım :) o kadar uzun ki sağ taraf in in bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiket sayisini azaltman lazim bitanem..en cok kullandiklarini kullanabilirsin mesela..sevgiler canim.

      Sil
  24. Bende yaptım bende bende :)))))))
    hakkını helal et canısı

    YanıtlaSil
  25. Kuzum ellerine sağlık.
    senden haeader istemiştim dilekcim bana süpriz yaptı yapmış bana bunuda ekledi ama hareket yok kaldırdım ben yaptım ama benimki hareketli değil bana dönersen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  26. canim ya fark ettimde diger arkadaslarda ve sende bu program kayiyor ama bende aynen öyle duruyor nedenki :)

    YanıtlaSil
  27. Bu tür paylaşımlarınıza bayılıyorum.sayenizde blogumuzu güzelleştiriyoruz:)
    bende yaptım ama benimkinde resimler görünmüyor. nedenki acaba:(

    YanıtlaSil
  28. Atladığım birşey mi var yoksa kodda bir hata mıoluştu anlayamadım. kuramadım bir türlü :(

    YanıtlaSil
  29. bu ekledigim kot ilk önceleri calisiyordu simdi calismiyor sen bir ara baksana canim ya

    YanıtlaSil
  30. yağlı boyam eklenti olmadı bende yaaaaaaaaaaa aynen yaptım ama nedense olmadı bende:(

    http://hazanmevsimi58.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. merhabalar.. çok güzel paylaşımlar bunlar. ben de ekledim tarif ettiğin gibi ama bende de görünmüyor maalesef.. imzayı eklemeyi başarmıştım onda problem olmadı. Bir de hani "bunlar da ilginizi çekebilir" uygulaması var ya, linkwithin ve outbrain diye iki siteden birden denedim ama onu da başaramadım. Onlar da görünmedi. Blogger'da daha yeniyim çok fazla yayınım yok, ondan olabilir mi? ben de istiyorum yaaa...

    YanıtlaSil
  32. ben yaptım da boş görünüyor koydugum yer, ben niye beceremedim yahuu :(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR