29 Ekim 2012 Pazartesi

Prova ve vatka gunleri


Daha kucucuktum ben..annem terziydi hala da oyle..yeni evimizin ust katlari hazir olana dek giris katindaki 2 odada kalmaya mecbur kalmistik..kira odememe derdi falan..
Bir odasi yatak odasiydi..bir diger oda ise hem mutfak hem oturma hem de annemin is odasi yani dikis yaptigi yerdi..
Dort metrekarelik bir oda..iki cekyat bir masa bir de televizyon dolabi vardi hah bir de sobamiz vardi tabi..
Kardesimle ikimiz bu cek-yat'larda uyurduk..
Sabahlari erkenden calinirdi kapimiz..kahve kokulari ve heyecanli konusmalar uyandirirdi bizi..
Ayni odada olup da her seferinde ''Uyumak istiyorum artik''diye isyan ettigim olmustur..
Ust katlarin bitmesi icin uzun uzun dua ettigim gunler..etmeseymisim ya!

Kadinlar carsi pazara alistirmamisti henuz ayaklarini,eslerin kazanclari da buna musait degildi zaten carsinin kiyafet satan magazalarin sayisi da azdi..

Modeller,kumaslar,kurdeleler..ince lastik kalin lastik..buzguler,payetler,puantiyeliler..pullular..vatkalar..provalar..
Hepsi gozumun onunde...
Modellerin cogu guzeldi aslinda ..hepsine severek bakiyordum..
Asagidakiler gibiydi hepsi..ama hepsi..









..ve sonra buyuk magazalar acildi..devasa alis-veris merkezleri..bir kiyafetin sahipleri artti..bir kiyafet herkesin kiyafeti olmaya basladi..klonlasma gibi bir sey,ozenti gibi bir sey..terzilere ne oldu bilmiyorum..




Gunaydin canlarim..
..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. sanada günaydın canım, modellerin hepside birbirinden güzel ne kadar çok şanslısın ki terzi bir annen varmış bence kıymetini bil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni elbiseler gunumuzde de giyilebilir diye dusunuyorum cok da begeniyorum,belki farkli kumas ve desenler kullanilabilir ne bileyim hayallere daldim :)..saolasin canim.

      Sil
  2. Günaydın Sevgicim ne güzel anlatmissin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbiseleri gorunce nostalji yapmak istedim :)
      Gunaydin Sema'cim.

      Sil
  3. Hayırlı sabahlar.Çocukluğuma dönüverdim sabah sabah.Hatta ağladım da biraz.Biz de kira ödememek için yıllarca henüz inşaat halindeki,tavanı akan evimizde yaşamıştık.Allah razı olsun.Keşke; keşke hep öyle bitmemiş evlerde mutlu ve huzurlu yaşamaya devam edebilseydik.
    Hepsi çok güzel elbiselerin.Ama en çok ikinciye bayıldım.Kolları çok güzel.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle oluyor canim...konfor ve rahatlik icin neleri kurban ettigimizi sonradan,gec olunca anliyoruz..
      Rabbim bos yere darda koymuyor ki..mutlaka bir seylerin degerini yasatip gosteriyor ama biz darlik ve zorluk olarak algiliyoruz nefsimize de agir gelince..
      Sevgiler canim,aglama kiyamam :)

      Sil
  4. Günaydınn :) Mavi elbiseye bayıldım.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR