7 Ekim 2012 Pazar

Harem salvari dikesim var diyorsan..


Salvar olayi sevilen bir seydir kendimden bilirim..hatta kendi kumaslarimi goz onune getirerek ''yapmaliyim''dedigimi de itiraf ettim gitti..
Ama boyle kafadan yapilmiyor iste..biraz ilham bir kac ornek ve daha dogrusu KALIP sart..
Neler buldum bak!..
Video anlatimlisini mi istersin?..resimlisini cizimlisini mi..
Hadi bir giriselim de kendi salvarimizi kendimiz yapalim..
Ne guzel olur ama demi can okuyucu?

Pesimden gel..


Yukaridaki tarz icin buraya tiklaman lazim Model-1


Bana videolusu gerek diyorsan buna tiklaman gerek: Video anlatimli 


Ben cool bir kadinim yukaridaki modeli isterim diyorsan veya ilham almak istiyorum diyorsan buraya tiklaman gerek: Trend harem pants

Yukaridaki gibi yeni baslayanlar tarzinda bisey hatta bir kac farkli model olmali diyorsan buraya tiklaman gerek hatta bir cok supriz ve kolay projeyle karsilasabilirsin,hazir olman gerek Bir kac resimli kalip daha


Mimi de cok guzel anlatmis-dikmis-tasimis..mutlaka goz atip aynisini yapman icin buraya tiklaman gerek:Mimi'nin ellerinden salvar model ve yapimi

 En cok begendiginizi paylasirsaniz benim de model secmemde yardimci olmus olursunuz canlar..
Hadi kolay gelsin :)


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. ben yanlizca beyenmekle yetiniyorum nurum .su cizimli olani beyendim ve sana onun yakisacagini düsünüyorum ha birde ilk resim
    gerisi ciiiik

    YanıtlaSil
  2. ilk şalvar harika görünüyor.hem tarz hem kullanışlı. Bir yerlerde satılanını da bulursan paylaş ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satilan yeri biliyorum canisi :) insallah ayri bir post yapalim onu ne dersin?
      Sevgiler Elif'im.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR