29 Ekim 2012 Pazartesi

Guzel dosttan pogaca tarifi


Bayramin 1'nci gunu henuz daha kurbanliklarimizin kesimine baslamadan hamurunu yogurup beklemeye aldigim ve sonucunu merakla bekledigim bir tarifi paylasmak istiyorum bu gun..
Tarif sevgili ablam Bir Kase Lezzet-Peynirli pogaca 'a aittir canlar..siddetle tavsiyemdir :)
Gelelim tarife ve daha da cok resimlere..malum,tarifi kendi blogundan almanizi arz-i niyaz ediyorum sizden..




Ablamin blogunda anlattigi gibi hic bir asamasini atlamadan aynen uyguladim..malzemesini tam koydum,cok dikkatliydim aman benden cok kendisi sakarligim veya dikkatsizligim yuzunden mahcup olsun istemedim..


Kabardikca kabaran..pisince yaninda rahat durulamayan bir lezzettir..
Kurbanlarimiz kesildikten sonra demli bir cay esliginde afiyetle-begenilerek hatta tarifi istenerek ikram edildi ve yendi..

Pogaca tarifi arayisinda olanlara kuskulari olmadan denemelerini oneririm..tarife buradan:Bir Kase Lezzet-Peynirli pogaca ulasabilirsiniz canlarim..

Ayse ablama bu guzel tarifi bizimle paylastigi icin tekrar tekrar tesekkur ederim..
Bana da beklerim hani olur da ablacim yolun bana duserse sana ikram edecek sahane bir pogaca tarifim var diyebilirim artik :)



Sevgilerimle canlarim..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. muhtesem bir lezzet görünüyor bu .
    her ikinizin ellerine saglik bir sana geleyim bir ona gideyim bu pohacayi yemeye ben

    aciiiiim ac

    YanıtlaSil
  2. Ben geldim çayım yanında poğaçalar mmmmmm harika aldım gülüm.
    Tadan bidaha buyurun demeden tabak bitiyor.
    Canımcım senin poğaçalar söz dinlemiş kabarmış taşmış maşallah sana.
    Afiyet şifa olsun ne mutlu bana böyle güzel gönüllü dostlarım var daha ne isterim Rabbimden.
    Sıkıca kucakladım hepinizi:)))
    İnşallAllah görüşürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablacim eksik olma insallah..tarife bayildim bu aksam tekrar yapacagim insallah..
      Sevgi dua ve muhabbetle insallah..
      Kalbimdesin :)

      Sil
  3. Hadi bana da gel,birlikte börekler yapalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel yardimci olurum Zeliham..borekleri sen yap temizligi ve duzeni bana birak :)
      Sevgiler canim..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR