23 Ekim 2012 Salı

Postaci bayram oncesi de geldi!!


Sevgili Fatma hanimcim ne kadar da guzel denk getirmis hediyeyi..bayram oncesi elime ulasmasi,icindekilerle yuzumunzun gulmesi ne kadar da guzel bir gelismeydi...
Daha dun gidip almak istememe ragmen islerimden dolayi ayrilamadim evden..bugun esim gidip aldi..hem kizimi hem de pakedimi..kizcagizimin ellerine dikkat..bu gece kina yakmis babannesi :)


Paketten cikanlar gorunmeden evvel kokusu geldi..kahvenin..
Evet!..bir paket taze kahve vardi icinde..ve yakinda daha once gondermis oldugu fincan takimi da ulasacak elime..
Soz!...o fincanlarda ilk senden gelen bu kahve icilecek arkadasim...
Kizima da cici tokalar ve stikerlar gondermis..
Kitaplarda o kadar faydali ki..ailemizde ve her ailede olmasi gereken turden..
Sal ise...
En sevdigim renk tur ve desenden!...

Hangisine daha cok sevindim bilmiyorum...yalaaaannn...en cok,kahveye sevindim..

Kendisi geldi sanki...

Tesekkur ederim..Rabbim bereketini bollugunu artirsin..daim eylesin insallah arkadasim cok cok mutlu ettin beni,Allah da seni mutlu etsin..


Fatma hanimin bloglari da pek guzeldir..gormenizi isterim..

Muhtesem pastalarini gormek icin:Fiyonk Mutfak
Daha yakindan tanimak icin:Benim dunyam'a tiklayabilirsiniz..




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Kesisine bolluk bereket olsun arkadaşın. Sen de güle güle kullan canım. Mis gibi türk kahvesi ohhh afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. canım benim iyi okumalar....

    YanıtlaSil
  3. En başta senin ellerine, emeğine, fikrine sağlık, bloglarım sayende çok güzel oldu.
    Bayram öncesine denk gelmesi hoş olmuş, ayarlamaya kalksam kesinlikle denk gelmezdi :)
    Hepsini iyi, huzurlu ve mutlu günlerde kullanın.
    Kahveyi özellikle eminönünden taze taze almıştım miss kokusu ve tazeliği kaybolmasın diye. Afiyetler olsun. :)
    Aminnn inşallah, bil mukabele...
    Sevgilerimle.
    Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. iyi günler de kullan canım..miniğin kınalarını yesinler..

    YanıtlaSil
  5. hepsi de çok güzeller, kınalı eller ki daha bir güzel

    YanıtlaSil
  6. O kınalı minik elleri yerim ben:)
    Canım benim hediyelerin öyle güzeller ki,hepsi de birer hazine bence.
    Arkadaşımızın gönlüne emeğine sağlık.
    Öğleden sonra annemlere gelmek için yola çıktığımızdan yollardaydık,nete giremediğim için malesef haberim de yoktu yorumundan.Şimdicik geldim ve nete bağlanıp bakınca gördüm yorumunu.
    Tatlı çoktan yapılmıştır sanırım.:)
    Benim yaptığım yufka da dikdörtgen şekildeydi, ikiye bölüp sarma sarar gibi sarıyorum.
    Daha sonra dilersen tekrar ikiye bölüp daha minik yapabilirsin.
    Keşke resimleseymişim:(
    Ben bile tam canlandıramadım gözümde:/
    KOLAYLIKLAR DİLİYORUM CANIM.
    HAYIRLI BAYRAMLAR OLA..

    YanıtlaSil
  7. sevgicim beni ararmısın müsaitim asuman.öptüm by

    YanıtlaSil
  8. Hediyeler çok hoş güle güle kullan canım.
    Hayırlı bayramlar
    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. OY BEN O KINALI ELLERİ NE YAPAYIM YİYİP YUTAYIMMI
    GÖZÜN AYDIN CANIM BENCE ALDIĞIN KOKU KAHVE KOKUSUNDAN ZİYADE MEMLEKET KOKUSU GİBİ GELİYOR BANA
    CANIM SANA HAYIRLI BAYARMLAR DİLİYORUM TÜM SEVDİKLERİMLE BERABER
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR