10 Ekim 2012 Çarşamba

Patlicandan ayakkabi,baliktan kemer karpuzdan kask yapilirsa

Tasarim harikasi ve sasirticilar..oyle boyle degil bu gune dek gorduklerimizden de oldukca farkli olmalari dikkatimi cekti..ozellikle patlicandan tasarlanan ayakkabiya bayildim diyebilirim..
uretime gecerlerse aril miyim?..tabii ki hayir..ama bogurtlenli cantayi dununemem demem :)

Bir goz atin..

A Matter of Taste by Fulvio Bonavia







Resimler:Odullu tasarimci Fulvio Bonavia 'ya ait..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. kemeri tavaya atabilirmiyim ? ;)

    YanıtlaSil
  2. Böğürtlen ve ahududulu çantaya bayıldım ...

    YanıtlaSil
  3. Böğürtlenli çantayı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. olsada yesek diye aklimdan bir an bu laf gecti.yazayim dedim :))

    YanıtlaSil
  5. DIYETTEYIMYA ONDAN DOLAYI OLSA GEREK :))

    YanıtlaSil
  6. ha haaaa allam ya ne ilginç düşünce.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Hepici ilginc farkli acaiiiip yaa nerden estiyse bende paylasmak istedim..neler yapiyor insanlar :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR