31 Ekim 2012 Çarşamba

Kolay havlu askisi


Hayirli aksamlar sevgili dostlar..daha erken saatlerde Instagram'da duyurmus oldugum (takip etmek icin:degmesinyagliboya) mutfak dolaplarina asilmak uzere kolay havlu askisinin resimli yapimini yayinlama sozumu yerine getirmek icin firsat kolladim durdum..
Nihayet ilk firsat belirince bilgisayarin basina gecerek asama-asama en fazla 30 dk'da biten cok tatli olan bu havlu askisinin yapim resimlerine geciyorum..



 Bu resmin  burada olma sebebi nedir?.
Baslamadan once ilk ilmegi atmadan evvel yapilan dairenin bir ucunu uzun birakarak..icine girilecek trabzanlarin daire icinde esnemesini ve boylece askimizin istedigimiz genislikte olmasini ayarlayabiliriz..


Trabzanlarin sayisi arttikca ip ucunu disariya dogru cekerek ayarlayabilirsiniz..ben orme esnasinda icine iki parmagimi gecirerek trabzanlari olusturmustum..

 

 Arzu ettigimiz genislige ulasinca daireyi kapatip 3 zincir cekerek yukariya cikiyoruz..


Usteki resimde de goruldugu uzere duz orgu teknigi yani sirali trabzanlarla dar uzunca bir kemer olusturuyoruz..sondan bir onceki sirada ise bir bosluk birakmayi unutmuyoruz..
Cunku orasi dugmemizin yeridir..
Mutfak veya asmayi dusundugunuz yerde de olcmenizi tavsiye ederim..


Arzu ederseniz susleyebilirsiniz..farkli renkler kullanabilirsiniz..ben bir fiyonk ekledim ve beyaz bir dugme ile neticelendirdim..


Havlumu da astiktan sonra baktikca kendimle gurur duydum..evet..aferin kizim sana dedim!..ne buyuk bir is yaptin :))

Ama cok cok tatli bir de bunun yaninda bir tane daha dusunun..sirin mi sirin..

Nasil fikir ama??




Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

21 yorum:

  1. güzelmi güzel fikir ellerine saglik .
    cooooook basim ayriyor ondan gelemedim bagisla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecmis olsun ablacim bende musait olup arayamadim seni bagisla bu deli kizi emi :(

      Sil
  2. çok güzel bir fikir bayıldım canım:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Şirin bir fikir gerçekten, ellerine sağlık..

    İşin büyüğü küçüğü olmaz, sanatkârın büyüğü küçüğü vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hangi kategorideyim Aynur ablam :)
      Optum kokladimmmmmmmmmm

      Sil
  4. blogunda ara kısmı yok sekerim birseyler aramak isteynler ne yapıyor ki sence..datlum yarından sonra ararsan görüsebiliriz.byy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naaasi yooh nasiiii :p
      Kategorilerimin altinda kuzum :)
      Ararim belkim :)

      Sil
  5. Çok tatlı olmuş bayıldım :).
    Ellerinize sağlık :).

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş sevgim mutlaka yapıcam. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık hem çok güzel hemde çok pratikmiş cidden
    dün resmini gördüğümde böyle birşey olacağını düşünememiştim doğrusu:D

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok çok güzelll çok çok çook kullanışlı olmuşş :)
    ellerine sağlık
    kopya çektiim bilee;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım, kullanışlı birşey emeğine sağlık.
    En kısa zamanda yapıcam inş:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR