7 Ekim 2012 Pazar

Harem pants-Halk icinde;Harem donu

Ne diye ozenir dururuz Bati modasina anlamiyorum..bugun sadece Dogu'ya ozgu seyler paylasacagim..Bati modasi ve kulturunden uzak olarak yasamak tabii ki bu devirde mumkun degil..ama su mumkun ki;ozumudekileri,kulturumuzdekileri cannli tutmak hatta her birini simgemiz haline getirmek lazim..
Bati'da kultur ve adetlerimize ait o kadar cok sey var ki sevilip tercih edilen ve en onemlisi uygulanan guncel tutulan..
Biz;babannemin ortusu annemin fincani eskidir yenisi daha guzeldir derken mesela Bati'dakiler bunlari oyle guzel bir sekilde degerlendiriyor ki gordugumuzde sandiklara kosmamiz kacinilmaz ve gayet dogal oluyor..

Bak su pantolonlara..
Moda dunyasinda resmi adlari:Harem pants-bildigimiz harem salvar veya daha da yalin soyleyecek olursam,donlari :)









Ev icinde giyilebilecek en rahat giysi diye buna derim..bendekinin bir yenisi dikilince insallah sizinle yapimini da paylasacagim..az daha beklemeliyim iyice dokulup sokulunce yenisine el atacagim insallah :)
Simdilerde bir cebi sokuk dolasirim,bilerek de yenisini dikmiyorum..

Nasil buldunuz?..ha sunu da eklemeden gecemiycem-huyum kurusun..


Muhabirlerimiz tesetture uygun arkadaslarimizin bu tur pantolonlari topuklu ayakkabilarla giydiklerini gozlemlemis..ben inanmadim..tesetturlu bayan bu sekil disariya cikmaz diye dusunuyorum..kalem pantolonla cikmadigi gibi :)

Dipnot:Resimlerin uzerindeki degmesinyagliboya konularimin link verilmeden metniyle birlikte kacirildigi icindir..yoksa resimler netten alintidir.


Sevgilerimle..
Hayirli bir gun olur insallah..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. hepsi muhtesem benimde var Allahin izni ile salvarim ve cok severim eskimesin diye cok giymiyorum .

    postsuz birakma burayi tembellik yok
    sarildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembellik etmedim ablam temizlik ettim de bosladim burayi biraz :(

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR