26 Ekim 2012 Cuma

Beyaz arayis

Ruhun boşluğuna atladığım oluyor bazen..böyle durumlarda,gece ve gündüzlerin içinde gizlenenleri görse de ruhum,dilim kelimelere dönüştürmekte aciz kalıyor bu halimi..
Eşyadan öte,dünyadan uzak bir haldeyim..yok tabiri sözlüğümde.
Belki rüyadadır can'ım..belki bir hülyadır bu yıllarca gördüğüm,dokunamadığım..
Nefes nefese yaşanıyor hayat..ben hiç bir yerinde duramıyorum..
Ne bir taraf tutabildim ne bir diyara varabildim..

Giysilerim kat kat..sakladığımı göremiyorum..
Gördüğümü örtemiyorum..
Takvimlerin de değeri yok bu durumda..saatlerin de dakikaların da..hiç bir şey..
Esiyor kafamın içinde rüzgarlar..her kutuptan serinlik ve mavi akıyor ruhuma ama..göremiyorum..
Ya göremiyorum..ya da gördüğümü izah edemiyorum..
An olur,ruhumun duvarlarını tırmanırım..an var ki öfke içinde onları tekmelediğimi bilirim..
İnsanların gözlerine her girşimde yıllar evvel kayıp ettiğimi ararım bakışları içinde..her seferinde boynu bükük ayrılırım yüzlerden bu yüzden..
bulamadığım,tanımlayamadığım için bazen kızgınım bazen kırgınım..çoğu zaman da diyorum ki..
Saltanata gelemiyorum..dışıma çıkamıyorum..bir ben var ben gibi ama ona da ulaşamıyorum..
Ben,bu dünyanın insanı olamıyorum..




Sonsuzun iki yanı da yoktur, ortası nasıl olabilir ? 
(Mevlana) 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. ahiretin onurlu insanları olmak dileğiyle. bu dünyanın insanı olmak bize göre değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor biraz..hatta oldukca zor bu dunyada bir yerlerde kalmak.

      Sil
  2. ne yazssam olmadi seni anladim da cevabini bulamadim
    öyle iste

    bir bildigim var oda bana kalsin ;)
    sarildim en özlemlisinden
    dua istiyorum

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR