10 Ekim 2012 Çarşamba

Bu sanatciya hayranim ben!

Zaman vardi dostum ben yere basmiyordum..dolastigim,gezdigim tatigim aldigim yasadigim her seyi dunyalik saniyor tuketilmek icin hatta gun icerisinde daha fazlasini tuketmek icin caba sarf ederdim..dusunmezdim aklimin ucundan dahi gecmezdi her seyin bir sonu bir siniri bir sebebi ve daha da onemlisi bir sahibi oldugunu..
Nefs herseyden agir basardi cunku..cunku herseyden once arkadaslar arasinda dolasan bir tek sloganimiz vardi ''HAYATIMIZI YASAYACAGIZ''doya doya canimizin istedigi gibi ustelik..


Ama sonra acilinca kalp gozu..
Hayatin anlamini,her detayin icindeki sirlari,sinirlari,gizleri ve daha da onemlisi var olus sebebini SAHIBINI gordum..bir daha asla,asla..Allah nerde?..demedim..





 






Burada film kesildi..o filmin sergilendigi salondan ciktigimda..bir kedinin gozundeki mucizeyi bir kusun renklerindeki ahengi,bir su damlasinin icindeki duruluk ve safligi gorunce ben hayatimi iste o zaman YASAMAYA basladim..
Iste ben o zaman anladim..ve anlam kattikca hayat yasadi icimde ben de onun icinde..


Resimler netten alinti,yazilar kabimden sizintidir okuyucum..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Yaratılan güzelliklerin muhteşemliği gözler önünde...
    Teşekkürler güzel paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  2. hatırlattığınız için teşekkürler , böyle bir şeye ihtiyacım varmış..

    YanıtlaSil
  3. harika duygular, çünkü bu duyguyu yaşatan harika..
    blogunuzu ekledim,takipteyim ben de beklerim..

    YanıtlaSil
  4. İNANILIR GİBİ DEĞİL YA
    GÜZEL RABBİM NE EŞSİZ GÜZELLİKLER YARATMIŞ
    TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  5. her birerinde ayri bir asalet ayri detay ayri güzellik .
    esni zikretmeyi kalbime dilime unutturma rabbim

    yarabbim
    vesile olan nuruma muradinida hasil eyle en hayirlisindan

    YanıtlaSil
  6. canımsın sevgi ne güzel yazmış ve ne güzellikleri görmemize vesile olmuşsun.rabbim senden razı olsun..

    YanıtlaSil
  7. Çevremizde Rabbimin büyüklüğünü varlığını gösteren ne güzel şeyler var ne yazık bazen unutup kör gözlerle yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  8. fotolar çok iyi beeee ama sözler çok çok iyiymiş.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR