27 Ekim 2012 Cumartesi

Doya doya bak

Bu denli yaklasamasak da..kalbimizin bir yerinde hazir ettik yerini..belki omur yetmez belki guc dermen yetmez sana gelmeye ama bulundugumuz yerden de hizlandirdi kalbimizin atislarini ortun senin..
Sen uzaklarda olusunla bu denli de seviliyorsun belki..belki de sana yaklasmanin hayalidir icimizdeki aski korukleyen..
Belki de bunlarin hic biri degildir anlatmak istedigim..ama sana yakin olmak istedigim bir hayal benim icin..hem de en gerceginden ustelik..
Rabbim arzu eden herkese genc yasta ozellikle gidip gormeyi o mubarek beldede namaz kilmayi dua etmeyi nasip etsin insallah..

Hadisi seriflerde buyuruldu ki:

Âlim ile oturmak, yüzüne bakmak Kâbe’ye, ana babanın yüzüne ve Mushaf’a bakmak ibadettir..
 O halde dost..Doya doya bak..








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. CANIM CAN EVİMDEN VURMA BENİ
    ZATEN BURNUMDA TÜTÜYOR O MUBAREK BELDE
    AFFFFF AF DİYORUM
    MEVLAM EN KISA ZAMANDA TEKRAR NESİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin ablacim bazen bir kere görmek dahi yeterlidir desem de öyle eminim ki yetmeyeceğinden oraya yakın yaşayanların duygularını merak ediyorum.

      Sil
  2. cagirilmak ne güzeldir .
    bizi de cagir yarabbi .

    YanıtlaSil
  3. Sabah sabah yüreğim coştu da coştu oraya yanan aşkla :.)
    Allah cc razı olsun canısı.
    Veddua...

    YanıtlaSil
  4. AMİN....Bayramın 1.günü Kanal7'de canlı yayında
    Arafat'ta Vakfe duası vardı.Gözyaşları içinde izledim ve hep Rabbimden diledim o kutsal toprak
    lara gitmeyi bizledede nasip eyle diye...
    Hayırlı bayramlar sayfana tesadüfen ulaştım canım birde baktım bütün kardeşlerimin arkadaşı
    sın ziyaret etmek istedim.Bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. benimde burnumda tütüyor oralar mevlam gitmeyenlere nasip etsin ins. ama ben yine gitmek cok isterdim keske tekrar imkanim olsada gidebilsem.

    YanıtlaSil
  6. Rabbim bize ve canu gönülden isteyen bütün müminlere, o mübarek yerlere yüz sürmeyi nasip eder inşallah...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR