30 Mart 2012 Cuma

Hayırlı cumalar ve Alimlerden inciler

Sevgili din kardeşlerim..İstikamet Cennet için yaptığım bir videoyu cuma sebebiyle paylaşmak istedim..
Kısa olmasına rağmen çok severek yaptım ve faydalanmanızı umuyorum..
Hava serin bu gün daha geç başlıyorum işlerime ..
Herkese hayırlı bir gün diliyorum..
Rabbimiz bizleri affetsin..dualarımı kabul etsin..
Çok sevgili arkadaş Fatmamın babannesini ölüm yıldönümü bu gün arkadaşlar..bir Yasin veya Fatiha'yı çok görmez canlarım biliyorum okuyun inşallah..


Allah'tan ümit kesmek yok..ümit kesmek günahtır..
Allah'tan ümit kesmek yok O çok bağışlayan çok merhamet edendir...
Allah'a emanet olun..Allah biliyor ki ben sizi çok seviyorum..
HAYIRLI CUMALAR!..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Allah razı olsun canım, sanada HAYIRLI CUMALAR..

    YanıtlaSil
  2. Nice cumalara erişmek dileği ile

    YanıtlaSil
  3. Gunaydin, hayirli Cumalar ..
    Sevgin karsilikli bilesin ;)

    YanıtlaSil
  4. sanada hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil
  5. hayırlı cumalar sevgim,
    bende seni çok seviyorum.
    şeri...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı cumalar canım...

    YanıtlaSil
  7. Amin.Sana da hayırlı cumalar.Sen de ALLAHA (cc) emanet ol canım.
    Bu güzel paylaşım için gönlüne o güzel yüreğine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bütün dualarına gönülden amin,Allah'a emanet ol canım,sana da hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir paylaşım olmuş ilaç gibi geldi:)

    YanıtlaSil
  10. Şifa olsun canım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR