21 Ocak 2013 Pazartesi

Vagon Tekeri Motifi


Sevgili dostlarim..
Dun duyurmus oldugum yeni el isimi bugun paylasacagima dair sozum vardi..aslinda ogleden sonra yayina girmesini dusunmustum ama ciddi tehitlere maruz kaldigim icin tirstim korktum :)
Dolayisiyla tatli dostlarimin orgu perileri yok olmadan hizlica hazirlayip yayina aldim motif ornegini..resimlerin uzerinde bilgileri mevcut..buyuk bir zorlugu da oldugunu sanmiyorum ama yine de sormak istediklerinizi yorumlarinizda yazabilirsiniz dostlarim..
Motiflerime isim de buldum :) bu motiflerimin adi Vagon tekeri motifi olsun bu motiflerim icin 1.5 numara tig ignesi kullandim..genelde 3 numara igne ile oruyorum ama o ignem kayip oldugu icin mecburen bununla ormekteyim..sorun yok ama..kullandigim yun ise bildigimiz Kartopu yunleridir canlarim..
Acelemi bagislayin ne olur..sizleri seviyorum..dusuncelerinizi goruslerinizi bekliyorum :)

Bismillah...






Fikirlerinize talibim dostlar..kolay gelsin :)


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. annem buna bayılacak :) ellerinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  2. Yok...kaçtı Sevgim...
    Geç kaldın:(.....
    Bilemem artık tehdit, mehdit...
    Ama bildiğim bir şey varki...sağol.
    İyiki varsın.
    Acele ettirdiysek kusura musura bakma artık...
    Perisiz merisiz yapmaya çalışacağım ...
    Bugün türkçeyi mürkçeyi katlettim, farkındasındır:)))
    Bilmiyorum, bu peri meri olayı beni fena bozdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyosun :(

      Uzuldum cok..
      Napim,sana orup de mi gondereyim simdi ben napim..nasi nasi nasi affetiricem kendimi olezeeeeeeeeeem affettirmezsem ama ;)

      Sil
  3. Eline sağlık sevgi kolay gelsin şimdiden güzelim.
    Hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler :) İlk fırsatımda deneyeceğim hem belki bende kitap okuma köşemiz için bir battaniye örebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super olur!..bende bu motifleri kitap kosemde kullanacagim ama benimki battaniye olmayacak :)

      Sil
  5. Ne kadar zarif örmüş ve anlatmışsınız. Ellerineize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah anlatabilmisimdir,pek bilgim olmadigi asikar,nacizane elimden geldigi kadar anlatmaya calistim sevgiler :)

      Sil
  6. yakinda baslarim baslarimiyim acaba
    el islerinden ne kadar uzagim
    baslarsamda ben panco yapmak istiyorum
    sarildim özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak simdi olmadi..sal ormeyi bilsem orerdim ablama ama onu da ben bilmiyorum iyi mi :(

      Sil
  7. Sevgim,ellerine sağlık renkleriyle örgüsüyle çokk güzel olmuş:)
    Ayrıca ismini de ne güzel düşünmüşsün gerçekten benzemiş:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. aaaa ne güzel. valla bravo sana.
    :)
    ne güzel gözüküyor ya.
    :)
    mailini ancak okuyabildim daha.
    bloga hergün günde 2 defa giriyorum da, maillere girmeye zor zaman buluyorum.
    :)
    header tamam. gönder deneyim.
    ama bana adım adım anlatman lazım.
    çünkü hiç bilmiyorum uygulamayı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da oreyim mi kiz? Ceyizin var mi senin ;)

      Ilk firsatta donecegim sana kuzu..unutmadim ;)

      Sil
  9. sevgim ellerine sağlık çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  10. Vagon tekeri motif
    yaratıcısın işte varmı ötesi ;)
    Güzel bir motif ismi olmuş bu

    motif genel olrak bnm çeyizimdeki salon takımı örneğime benziyo
    yün iplerden daha tok daha güzel durmuş ellerine sağlık

    fakat ben anlamadım
    hangi konuda fikrimizi istiyosun ;)
    soru sormamışsınki
    hususi 3 kez okudum ama düşüremedim jetonu :)
    sen yardımcı ol ;)


    Birde bi bana uğrarmısın bende bir emanetin var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) anlatima dair fikir sordum kuzu ..
      Anlatamiyorum detayli olarak orgu isleri ben..boyle de bir eksikligim var :)
      Emaneti neden goremedim bakayim bi daha! operim de ! bilirsin..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR