26 Ocak 2013 Cumartesi

Kenar basliklarina arkaplan rengi nasil eklenir?

Hayirli sabahlar dostlarim,canlarim blog kuzularim!..ne soguk ne soguk..sahane bir sabah bu! kar bekliyor gel dolas,sicacik kahveni eline alip sehri turla diyor..insallah cikabilir sehrin bu yeni gorunumuyle bir olup yuruyusumuzu yapabiliriz..
Bugun farkli bir seyle karsinizdayim ve eminim ki bir cogunuz buna cok cok sevinecektir :)

Blogunuzun kenar basliklarini renklendirmeye ne dersiniz?..
Populer yayinlar,Son yorumlar,kisaca eklentilerin basliklari arkasina biraz renk katmayi gostersem nasil olur :)

Bismillah EvelAllah..

Bir kac ornek vererek baslamak istiyorum dostlarim..






Yukarida goruldugu uzere kenar basliklarin arkasina bir kac renk ekledim..her biri farkli bir hava veriyor..biraz daha zenginlestirebilir sablonunuzu..
Denemek isteyen dostlarimin yapmasi gerekenler ise soyledir:



KUMANDA PANELI>YERLESIM>SABLON TASARIMCISI dedkten sonra karsimiza bir cok secenek cikacaktir..secenek listesini asagiya cekerek CSS ekle'yi seciyoruz..



Ozel CSS Ekleyin diyen bos alana ise asagidaki kodu ekleyin:


.sidebar h2 {
background: #eee;
}


Mor daire icine aldigim kod resim kodudur..bunu sablonunuza uygun bir renk ile degistirmeniz gerekiyor..



Renk kodlarini nereden bulacagim,nasil sececegim diyenler icin buradaki renk paletine bakmalarini oneriyorum..


Not:Bu ozellik her sablonda saglanamayabilir/Blogger tasarimcidan tasarlanmis her sablon icin uygundur ayrica..

Son  olarak KONU ILE ALAKALI her sorunuzu yorum kutusuna,konuyla alakali olmayan lakin sormak istediginiz sorularınız postlarda kaybolup cevapsız kalmalarını önlemek için sorularınızı Soru sor bölümüne yazmanızı rica ediyorum dostlarım..


Kolayliklar diliyorum,sevgiler gonderiyorum..


Fikirlerinizi de merak etmekteyim ha!


.. 



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. cok güzel bir paylasim ama bende olmuyorlar imza bile olmadi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim sende ancak HTML kodlarindan olabilir balim.

      Sil
  2. Hayırlı pazarlar Sevgi'cim.Selam ve sevgilerimi bırakıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgim cansın cannnn...Sayende neler öğrendim Rabbim gönlünün her muradını versin inşallah.Şu
    an ofiste çalışıyorum eve gidince deneyeceğim nasipse:)))Bu arada altta ördüğün yastığada bayıldım maşallah sana öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolayliklar diliyorum o halde ablacim,basarirsin sen ;)
      Sevgiler.

      Sil
  4. Sevgi dolu yüreklim bayılıyorum yazılarına,verdiğin bilgilere.
    O sevgi dolu kalemine yüreğine sağlık.
    Bu bilgiyi de düşünücem ama.
    Benim tarif yazdığım bölüm dar olduğu için,yanlarda ki yazılarda çok fazla renk kullanınca yemek resimleri arada boğuluyor gibi geliyor bana.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif bir renk kullanirsan rahatsizlik vermez ablacim,guzel kalbin nasil arzu ediyorsa :)
      Sevgiler.

      Sil
  5. canım harika bir paylaşım teşekkürler kendi adıma ama benim şablonda olmadı blogger şablonu olmasına rağmen ...:(

    YanıtlaSil
  6. canım sonunda hallettim ama css den olmadı benimki html şablondan düzenledim..tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler uyguladım oldu

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim, çok güzel paylaşımların, yardımların var herkese...Allah gönlüne göre versin her şeyi inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. BENİMKİSİDE NORMAL BLOGER TASARIM AMA CSS KODLARI OLMUYOR. DAHA ÖNCEDE BAŞKA BİRŞEY DENMEİŞTİM YİNE OLMADI.

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Kodları ekledikten sonra ENTER tuşuna bastığından emin ol,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR