18 Ocak 2013 Cuma

Cuma yagmuru


Iki gundur durmaksizin yagiyor yagmur..
Iki gundur belki de islanmamis bir kosesi kalmadi sehrin..oylesine hizli ve cok yagiyor ki gokyuzunden dunyaya damlalar..hic durmayacak diye korkmaya basladim..
Balkonumda birakamaz oldum hic bir seyi..belki islanir diye ne camasir astim tellere ne cop posetlerini biraktim kapimin onune..
Durmadan gece gunduz yagiyor yagmur..gece gunduz buyuk bir azimle dunyaya iniyor damlalar..
Oysa elimi uzattigimda avucumun icine dusen damlanin gucunu tahmin etmeye calistigimda belki de kucumsedim gucunu..belki de ona hic bir guc sigamaz diyerek hizlica silerek cebime attim elimi..
Gozlerim yagmura bakmaya devam ediyor..sayisiz damlalar evimi,sehrimi ulkemi islatmaya devam ediyor..
Neyi yikamaya calisiyor Allah'im iki gundur..
Acaba birilerinin kanimidir yikanilmasi gereken bir an evvel..veya bir karincanin yuvasimidir susuz kalan ve doldurulmaya calisilan yer..
Acaba yavru bir ceylanin susuzlugunu gidermesi icin,pinari yeterli kilmak icin  mi bu caban?..
Allah'im..
Yoksa buyuk gunahlarimiza dalalet midir bu yagmur?..acaba sayilari adedince damlalarin gunahlarimizin bazen buyuk sabir ve dualar ve azim ve istekle silinmesi gerektigini vurgulamak icin midir yagmurun boylesine yagiyor olusu ve bu kadar suruyor olusu?..
Allah'im..hikmetlerine talip bu kuluna isiklar yagdir..goster kuluna gordugunun bir damlasini..iste,bir yagmur damlasi buyuklugunde dahi olsa o isik kafidir belki anlamaya..kafi gelir belki hikmetin havuzuna dudagimi surup susuzluguma son vermeye..
Ki Allah'im..ne olur..
Sen hakkimda ver hayr olani..susuzlugumu hic bir zaman sondurme ya Rabbi..
Hic bir zaman dusunemeyen,goremeyen,merak edemeyen kullarindan eyleme beni..
Hic bir zaman gozumun onundekileri siradanmis gibi gosterme ya Rabbi..


Cumamiz Mubarek Olsun Dostlarim..

La ilahe ilallah..


Sevgilerimle..


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Amin ablam.
    Seninde cuma günün mübarek olsun.
    Hakkımızda Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. Burasıda aynı be canım.Fırtına desen sanki pencere ve kapıları kırıp içeriye girecek gibi.Çok güzel ve anlamlı bir yazı olmuş.Gönlüne sağlık.Hayırlı Cumalar olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Belki de tüm bu saydıklarının hepsi içindir bunca yağan yağmur..
    Burası da öyle,gök delindi diye bir tabir vardır ya,aynen öyle..
    Rabbim yağmurlarla birlikte,sonsuz rahmetini de indirsin üzerimize..
    Amin..
    dua ile..

    YanıtlaSil
  4. Amin amin amiiin:)
    Hepimiz için amiiin canım benim...
    Ne güzel bir bakış, ne güzel bir tefekkür...
    Bir anlık tefekkür bile ne kadar sevap iken,
    Ben hesap edemedim sevabını:)
    O işi ancak melekler yapar değil mi...?
    Mübarek cuman güzel geçsin can!

    YanıtlaSil
  5. AMİN.
    Cuma'nın hayrı üzerinize olsun.

    YanıtlaSil
  6. Kuzum hayırlı cumalar.Sonbahar kızı olarak yağmu
    ru çok severim.Bereketti yağmur öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  7. yüreğine sağlık arkadaşım ALLAH tefekkürünü Kabul etsin inşallah . cümlemize şuurlu olabilmeyi gördüğümüz duyduğumuz herşeyi hak diliyle okumayı nasibeylesin RABB'IM . BANA DA DUA EDİN İNŞALAH YARIN SINAVIM VAR ALLAH HAKKIMDA HAYIRLI EYLESİN.

    YanıtlaSil
  8. sevgim,
    yüreğinden öpüyorum seni,
    her zaman bu denli bakabildiğin için,
    kalbini diline döktüğün için,
    benim içimi ısıttığın için yüreğinden öpüyorum seni,
    rabbim güzel gören gözlerine,sıcacık yüreğine her daim kuşlar kondursun,

    şeri...

    YanıtlaSil
  9. ..........
    dünyanin kelime anlamini ögrendim bu gün
    öyle bir yere bizleri rahmetine gark ediyorsa
    sükürde aciz kaliyoruz

    YanıtlaSil
  10. Yüreği gönlü güzel sevgim,senin de cuman mubarek olsun.
    Ne güzel anlatmışsın yağmuru ve yağmurun temizlediklerini.
    Yüreğine kalemine sağlık dileklerimle öptüm seni canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR