8 Ocak 2013 Salı

Kendi imzani kendin tasarla


Hayirli sabahlar sevgili dostlar..dunku postumda yazilarimizin sonuna kolayca imza eklemeyi paylasmistim..bir cok arkadas bundan faydalandi,bir cogu da faydalanmak istedi ama imzalari olmadigi icin deneyemediler..boylece imzalarimizi nasil hazirlayacagimiza dair ayri bir post yapacagima dair soz vermistim..Insallah bugun imzalar hazirlanip bloglardaki yerlerini alacaklardir dostlarim..baslayalim mi?

Bismillah..oncelikle buraya gidelim,uyelik veya abonelik gerekmedigi icin tasarimimiza aninda baslayabiliriz...karsimiza hemen imzamizi tasarlamak icin 1.Adim belirecektir..Imzamiza yazilacak metni bos pencereye yazalim ardindan Next step diyelim...




 2.Adim'da imzamizin yazi stilini yani fontunu sececegiz..daire icine aldigim bolumden diger fontlara da bakabilirsiniz toplam 120 cesit font mevcut :)


3.Adim'da yazi stilimizi belirlemis imzamizin boyut kismina gelmis oluyoruz..arzu ettigimiz buyuklugu sectikten sonra yine asagilara dogru konumlandirilan Next step secenegine tikliyoruz.

Imzamizin stilini sectik,boyutunu sectik simdide 4.Adim'da durusunu secmek icin karsimiza cikan seceneklerden birini sectikten sonra  Next step diyor..



 5.Adim'da imzamizin rengini belirlememiz icin renk paletini kullanacagiz..arzu ettigimiz rengin secimi gerceklesince Next step diyelim..


6.Adim'da da gicir gicir imzamizla yuzyuze gelecegiz..mutlu bir son,mutlu olalim :) imzamizi bilgisayarimiza indirdikten sonra her hangi bir siteye yukleyelim (Resim yukle) yukle tamamlaninca ilgili linki alarak suradaki postumda anlatildigi gibi blogumuza ekleyelim insallah..

Yorumlariniza talibim,dusuncelerinizi sorularinizi rahatlikla yazabilirsiniz..bu tur paylasimlarin devami icin fikirlerinizi yazmayi esirgemeyin,pintilik yapmayin ;)


 Sevgilerimle..Kolayliklar diliyorum..


Konu Degmesin yagli boya tarafindan hazirlanmis butun haklari da kendisine aittir..kaciranlara kul hakkini hatirlatirim..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

52 yorum:

  1. teşekkür ederiz hemen yayınladığınız için..hemen başlicam bakalım yapabilecekmiyim ..
    sizin anlatımlarınızdan daha önceleride faydalandım

    YanıtlaSil
  2. Canım emeğin için sağolasın:)
    Çok güzel ve kolay yoldan anlatıyorsun, gerçekten seni okurken gözüm bu işlerden hiç korkmuyor...
    Sevgime sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgin sevgilerinin iki katini da sana yolluyor canim arkadasim :) tesekkur ederim.

      Sil
  3. Yaa nediyeyim sen varya süpersin. Harikasın. Bunlarda uygulanacak merak etme :) Tekrarlıyorum ama Sen harikasın :)

    YanıtlaSil
  4. SEVGİM ALLAHIN RAHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNE OLSUN
    BECERİKSİZ ABLANIN BİR SORUSU VAR
    ŞU İMZAYI AYARLAYACAĞIMIZ YERİN ADRESİNİ YAZARMISIN TEKRAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim postun basinda nereye tiklayacagimizi gostermistim bi daha oku guzel ablam,sevgiler operim :)

      Sil
  5. Çok güzel anlatım tşk.ederiz... ♥

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kuzum gideceğimiz yeri bulamadım:(((Yada gözüm görmüyor rahatsızım Rabbim gönlündeki tüm güzellikleri versin sana öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. güzelsin güzelliklere gark olasin

    YanıtlaSil
  8. sevgim,
    imzayı tasarladım ama rengini değiştiremedim ve yükleyemedim...
    olmadı beya,beceriksiz şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasi olmadi be ya ne diyon beya :) iliskman lazim ilisman :))

      Sil
  9. Sevgi hakkını helal et ya sendekileri biriktirdim okuyup iyi bir şablon yapacağım inşallah

    YanıtlaSil
  10. cevaplarını göremiyorum burda bakıyorum ama bende gideceğimiz yeri anlayamadım da :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim postun basinda ''Bismillah..oncelikle buraya gidelim''satirinda 'buraya'kelimenin uzerine tiklaman lazim.

      Sil
  11. İmzamı hazırladım daha önceki postlarınızda anlattığınız gibi yaptım.Fakat, imza çıkmıyor kırık link şeklinde görünüyor.Yardımcı olabilrseniz çok sevinirim.
    http://bordoduslerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. ilk defa bir degisiklik denicem Sevgi, sayenizde;)) insallah olur :)olursa simdiden tesekurler canim:)

    YanıtlaSil
  13. bu imza sadece blogspotta mı olur,ben wordpres kullanıyorum,ve çok beceriksizim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WOrdpress'te bir onceki postta verdigim sekilde eklenir mi bilmiyorum muhtemelen eklenmesi gerekiyor,nasil?..ona biraz bakmam gerekecek..ama imzani hazirlayip her postun altina kendin de ekleyebilirsin..sevgiler canim.

      Sil
  14. canim sagol aslinda ben daha önce diger bloguma yani kullanmadigim bloguma cok degisik sekilde eklemistim templata giderek html den ama sen farkli anlatmissin. daha kolay anlatmissin ama ben anlayamadim kusura bakma. tamam yaptim imzayi yaptim ama daha sonra asamayi anlamadim nasil bir steye yükleyip linki alicaz onu anlamadim ID kodu verdi zaten site o olmadi senin anlattigin sekilde denedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslicim aklini karistirdim canim heralde ozur dilerim bak daha farkli anlatayim..imzani olusturunca bilgisayarina indirdin resmi diyelim tamam..sonra resmi resim yukleme sitelerine yuklemen gerekiyor yani upload yapmalisin..ki internet ortaminda olsun yani linki olsun,imzan direk olusunca uzerinde sag tiklayip resim konumunu kopyala diyerek de alinabilir resim linki ama o sekliyle ne kadar sure calisir bilemiyorum bu yuzden resmini yani imzani gerek tinypic.com gerek photobucket.com veya herhangi bir upload sitesine yukleyip resim linkini alabilirsin.
      Sevgiler.

      Sil
  15. Harika bir şey sin sen:)))

    YanıtlaSil
  16. Kuzum valla link yok resim çıkıyor sadece:)))Ya ben kafayı yedim ya bilgisayar öpüyorum seni kocaman....

    YanıtlaSil
  17. Kiz seni nezaman bunlari ekledin ben kacirmisim :)) ama olsun yetistim ya :)
    imzami hazirladim canim simdi yerlestirmesine gidiyorum ve senide burdan kocamannnnnnnnnnnnnnnnn öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi ve sefkat hic bir zaman fazla gelmez sev beni basimi oksa saril bana usuyorumm :)
      Ben de opuyorum Zeynebim,kolay gelsin arkadasim.

      Sil
  18. eveeeet, hemde çok guzel oldu tesekurler sevgicim,genelde ben blogla alakali degisiklikleri beceremicegimi dusunurdum :)kolaymis,çooook tesekurler canim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basarabilirsin korkutma kendini :) bakiyorum hemen ben tesekkur ederim canim.

      Sil
  19. yeni şablonun çok güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
  20. süper süper süperr:)
    ne gönlü geniş bir insansın sen :)
    her bildğini duyduğunu paylaşmakta senin üstüne tanımıyorum..

    YanıtlaSil
  21. Birde bi sorunum var:(
    halen senin postların bnm kumanda panelime düşmüyo
    bi kaç arkdşımda da durum böyle
    sade ve derin
    yani deep' içinde geçerli bu durum :(
    defalarca izleyici listesinden çıkıp tekrar izleyiciniz olduğum halde durum değişmiyo :(
    yorumlara bakıyorum kumanda panelimden o şekilde anımsayıp uğruyorum bloglarınıza:(
    buna bir çözüm yokmudur

    hatırlarsan bunu post olarak yayınlamıştım..

    YanıtlaSil
  22. Ben yükledim ama açılmıyor,neden acaba.Yapamadım mı yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Imzanin ustune sag tiklayip oradaki linki ekle ablacim.

      Sil
  23. teşekkürler deniyorum umarım başarıırm

    YanıtlaSil
  24. bütün yazılar yabancı renk denilen bölümde kaldım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin hanim tam olarak anlayamadigim icin biraz daha bilgi verebilirmisiniz?

      Sil
  25. emeklerınıze sağlık ben 6 ıncı adımı yapamıyorum yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma kardesim 6'nci adimda imzan hazir olmus oluyor diger adimlari dogru yaptigin takdirde..yani 6'nci adimda yapman gereken tek sey sag tiklayarak resim konumunu kopyalayip verdigim kodun icine yerlestirmek..sevgiler.

      Sil
  26. çok teşekkür ederim, uzun zamandır istediğim bir şeydi :)sevgiler

    YanıtlaSil
  27. çok teşekkür ederim, uzun zamandır istediğim bir şeydi :)sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Çok teşekkürler :) Ben 13 yaşımdayım ve çoğu arkadaşımın saçma bulmasına karşın ergen ergen facebookta paylaşım yapacağıma anılarımı blog açarak yazıyorum. Blog önerilerinize bayılıyorum, çok teşekkürler :) Elimden geldiğince de uygulayacağım :)

    YanıtlaSil
  29. yaptım kii
    yaptım kiii:)))
    ben nihayet bir şey başarabildim :)))
    senin sayende....

    YanıtlaSil
  30. ablacım merhaba sayende imzamı yaptım fakat resim yüklenmiyor siteye :( ne yapmam gerekli???

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR