10 Ocak 2013 Perşembe

Facebook sayfasi nasil silinir?

Yagli boya tasarim blogumun icerigi yerinde durdugu halde bundan boyle orada yeni yayinlarimi oradaki takipcilerim goremez(haber verdim ama endiselenmeyin)..sebep ise tasarim ve kisisel blogumu birlestirmis olmam..bundan boyle yapilan butun tasarimlar Degmesin yagli boya'da yayinlansin istedim..bir blog olmali ve tam olmaliydi :)
Uzuldugum tek nokta oradaki takipcilerim..bilmem buraya gelirler i..bilmem donus yaparlar mi ama sanirim cogu bu blogumun da uyesi bu icimdeki buruklugu az da olsa hafifletiyor..
Tasarim blogumu kapattigimda onun icin acmis oldugum facebook sayfami da silmek istedim..Degmesin yagli boya'nin face sayfasi ayni isi gorecegi icin yayinda kalisi anlamsizdi..
Elinizde silmek veya kaldirmak istediginiz Facebook sayfalari varsa onlari silmenin yolunu izah etmeye calisacagim dostlarim..
Bismillah..
Facebook hesabiniza giris yaptiktan sonra sayfaniza gecin..yukaridaki resimde pembe daire icine alinan HAKKINDA linkine tiklayin..



Resimlemek mumkun degildi HAKKINDA kelimesinin tam karsisinda duran DUZENLE secenegini...siz onu mouse'unuzla nasil olsa goreceksiniz ve ona tiklayacaksiniz..



Karsiniza cikacak pencerede IZINLERI YONET secenegine tiklayin..


Sayfanizin bir cok ayari goruntulenecek,bu sayfanin tam altinda yukaridaki karede daire icine alinmis secenegi gormeniz mumkun..ona tiklayarak..

Sayfayi sonsuza dek silebilirsiniz..Tabii bundan emin degilseniz bunu dusunup bu islemi geri almak icin tam 14 gunluk bir sureciniz oldugunu da unutmayin ;)

Bir de hatirlatmam var dostlarim ve henuz katilmayanlarim :)


Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. seni seviyorum can
    zira sIkIldim
    düsüncelerimde tümden herseyi silmek var facede
    özledim guzum

    YanıtlaSil
  2. Bu benim tam aradığım şeydi. Hatta sordum soruşturdum bilen bulamadım. Süper oldu bu. Teşekkürler ablama:)

    YanıtlaSil
  3. Bu benim tam aradığım şeydi. Hızır gibi yetiştin yine:) teşekkürler ablama...

    YanıtlaSil
  4. Blogunun bu halini daha çok sevdim ben kuzum. Epey değişiklikler yapıyorsun maşallah arı gibi çalışıyorsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sevdim arkadasim,saolasin senin de begenmene ayri bi mutlu oldum.

      Sil
  5. ins. buna hic bir zaman gerek kalmaz ama baska sorum var benim su icimizi daraldan unutamadigimiz ve unutmak istediklerimizide silmek icin bir yöntem varmi ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icindekileri silmenin,aciyi azaltmanin bende etkili olan bir yontemi seninle paylasabilirim Zeynebim..affet.
      Affetmek..zor ama cok etkili.

      Sil
  6. buna babam çok sevinicek :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR