7 Ocak 2013 Pazartesi

Yazilarina otomatik fiyakali imzani ekle


Sabah serifleriniz hayrolsun sevgili dostlarim..yeni sablonum yayina tum islevselligi ve ozellikleriyle girdikten sonra listelenmis postlarimi yavas yavas yayina almak istemistim..iste bunlardan biri bugun huzurlarinizda sevginizi beklemekte :)
Allah'a hamd olsun..
Kalbimizi cevirene,nefsimizi elinde tutana hamd olsun..
Aski tattirana..
Dunyanin maneviyat sahnelerinde bizleri bas rol oyuncusu kilana hamd olsun..

Sevgili dostlar bugun sevdigimiz ama kodlarla ilgili oldugu icin yapilmasi biraz bilgi gerektiren yayinlarimizin sonuna imzamizi eklemekten bahsedecegim..Efendimizin(s.a.s) buyurdugu gibi ""Kolaylastirin,zorlastirmayin''hadisini de hatirlayarak bunun daha kolay yolu yok mu dedim ..daha kolayini bularak sizinle onu paylasmaktan yanayim..
Evet bunun daha kolay yolu var!..hemde cok daha kolay ayrica imzamizi resim ekler gibi her seferinde postumuza koymamiza da gerek kalmadan yani imzamiz otomatik olarak her yayinimizin altindaki yerini alacaktir..egitecegiz onu :)..oncelikle imzamizi tasarlayalim hazir edelim..hazir ettikten sonra resim yukleme sitelerden birine yukleyip linkini alalim..

Imzamizi hazir ettikten sonra Kumanda paneli>Yerlesim>Sablon tasarimcisi bolumunden Gelismis>CSS EKLE secenegine gecis yapalim dostlarim..



Yukaridaki pencere belirince icine asagidaki kodu ekleyelim
.entry-content:after {
content: url(http://resminizinlinki.com);
margin-left: 250px;
}

Resimde altini cizdigim bolumlere resmimizin linkini ekleyelim..onizlemede imzamizi gorebiliriz,imzamiz sablonumuzun genisligine gore yazimizin tam ortasinda belirmeyebilir,bu durumda imza konumu'nu isaretle ifade ettim ki azaltip cogaltarak imzamizin konumunu ayarlayabilelim..

Yukaridaki karede solgun solgun duran imzami goruyorsunuz,postun sonunda da aktif halini gorebilirsiniz..hepsi bu kadar sevgili dostlarim dilerim faydalanir dusuncelerinizi benimle paylasirsiniz..

Daha ne ola?
Gunaydin..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

50 yorum:

  1. her zaman olduğu gibi yine başarılı bir çalışmaya imza atmışsınız teşekkürler paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı sabahlar canım.Harikasın sen yaa yaptım oldu bilem:) Gelde bak hele nasıl olmuş:))
    Sevgilerimle cann..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptin mi gi?
      Du pakiiiim ;)

      Hayirli sabahlar bitanem,tesekkurler.

      Sil
    2. Konu ayracı ekledim canım bende görünüyor ama..
      bilemedim ki?

      Sil
    3. Gordum bitanem harika dusunmussun guzel olmus biyendim :p

      Sil
    4. Yağlı boyam denedim ama olmadı sadece birini kabul ediyor nasıl yapabilirim üst üste imza ile ayracı?

      Sil
    5. Kuzum..ikisini bir resimde birlestir tek resim olarak ekle ;)

      Sil
  3. hayirli sabahlar nurum .
    güzeldir güzel görünür.
    ama ben dokunmaya korkuyorum sablonuma
    cesaretim yok
    hayirli günün ola bereketle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli sabahlar ablacim sen yorma kafani ;)
      Operim..

      Sil
  4. merhaba..peki benim gibi yeniler için o imzayı nasıl oluşturacağız acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim,onu iki satirda izah edemeyebilirim,dilersen onu da yarin post yapalim senin icin ne dersin?

      Sil
    2. olur olur takipteyim zaten sizi

      Sil
  5. Bende bende öğrenmek istiyorum nerden nasıl güzel bir imza tasarlayabilirim :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah yarin onu paylasayim Allah'in izniyle..sevgiler :)

      Sil
  6. Bloğunuzun müptelası oldum resmen :) sürekli geziniyorum. Bende imza hazırlama postunu heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. sevgim,
    özledim seni,
    saflığına,yüreğine hayran olduğum maşallah sana,maşallah...

    ilmihal kitaplarında buluyorum ben kendimi,şimdilik küçük boyutundayım tam ilmihal ağır geldi doğruyu söylemek gerekirse,
    bir de kütüphane'den almıştım HUZUR..isimli bir kitap beni çok aydınlatmıştı,ama yazarını hatırlamıyorum can kardeşim,

    ...

    bu arada ben atamadım bu imzayı yahu,ne ka zormuş:)

    şöyle afillisinden bir şeri yazayım istedim olmadı be ya,

    bugün seksenler var!

    şeri öper sarmalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme be ya ;)

      Bende ilmihal kitapciklariyla baslamistim..yavas yavas acelesiz..adim adim ilerle :eri'm..Allah isigini artirsin bidenem :)

      Sil
  8. yağlı boyam benim süpersin harikasın seni, seviyorum kız bennnnnnnnnnnnnnnn...imzama bak bi hele

    http://hazanmevsimi58.blogspot.com/

    ha bide başlık yanındaki pembe tptan istiyorummmmmmmmm lütfennnnnnnnn

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ediyorum yardımlarınızla başardım :)

    YanıtlaSil
  10. yok canisi noptiysam benim imza cikmadi, bunu beceremedim:(

    YanıtlaSil
  11. Sen varya cansınn cannnnnnnn yaptım bak bakalım olmuşmu kuzum:)))Rabbim ne muradın varsa versin öpüyorum....

    YanıtlaSil
  12. Kuzum Şeker Şeylerede yapmak istedim oraya olmadı neden acaba:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadi yok olmadi deme ablam,olacak :)pes etme hemen denemeye devam :)

      Sil
  13. yok kiz aksamdan beri kac kere denedim olmuyor hic bir degisiklik bile olmadi netcez :))

    YanıtlaSil
  14. Kuzum hayırlı ve bereketli cumalar dilerim.Yok sanırım Şeker Şeylerin şablonu ile ilgili imza orada olmadı:)))Deryayla lezzetleri yaptım ama diğer olmadı belki 50 kez denedim:)))ÖPüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  15. s.a. bende biraz uğraştım sonunda yapabildim.yapmak isteyenlere tavsiyem imza son şeklini aldıktan sonra üzerine sağ tıklayıp resmin URL sini kopyalamak gerekiyor sonra şablonda (http//...) yazan yere o kopyalanıyor ben öyle yapabildim olduğuna göre doğru olmuş işte imzam :)

    http://mesudeningunlugu.blogspot.com/2013/01/imza.html

    bu arada bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler tatlım bende uyguladım,oldu sevgilerimle
    bana da beklerim tabi ki :))

    YanıtlaSil
  17. tatlım ben yeni bir imza oluşturdum bloğuma ama çok kenarda az daha ortaya nasıl koyabilirim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canom kodun en sonunda margin diyen yerde 250 px var onu azaltip cogaltirsan imzani arzuladigin tarafa cekip ortalayabilirsin,sevgiler :)

      Sil
  18. merhaba ben gülay zerin çok uğrastım ama birtürlü görünmedi imzam postlarımda birde resim yükle ye kaydoldum ama birtürlü imzamın resmini yükliyemedim almadı yada ben beceremedim ne yapmalıyım bana nasıl yardımcı olursunuz acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sablonu mailime gondetirmisin can?degmesinyagliboya@gmail.com

      Sil
  19. bir sürü blogda bu anlatımı okudum ama iki gündür becerememiştim. Sizin anlatımınızla 2 sn de yaptım yüreğinize sağlık.. Bu arada ben blogunuzu şimdiye kadar neden görmedim çok üzüldüm gerçekten ... Artık takipçinizim..Teşekkür ederim tekrar..

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar. Blogunuzu Bahar YORGUN sayesinde tanıdım. Kendisine çok teşekkür ederim.

    Blogunuzda, blog yazarı olmaya (benim gibi) yeni başlayanlar için oldukça güzel, resimli ve hoş anlatımlı paylaşımlar var. Size de çok teşekkür ederim, blogunuzu öyle görünüyor ki sıkça ziyaret edeceğim. :)

    İmzamı ekledim anlatımlarınızdan faydalanarak, mutluyum:)
    Ama açıklamaları ilk okuduğumda aklımda "peki ben imzamı nasıl/nerede/hangi sitede oluşturacağım?" sorusu geldi. İnternette yaptığım araştırmada, imza oluşturmak için (http://bloghocam.blogspot.com/2011/07/blog-yazlarnza-imza-ekleyin.html) sistesindeki türkçe anlatımdan faydalandım. Dediğim gibi, bu blogdaki anlatımda imzamı nasıl oluşturacağı anladım. Sizin blogunuzdaki anlatımınız ile de kolay bir biçimde, hazırlamış olduğum imzamı nasıl ekleyebileceğimi anladım.

    Benim gibi yeni başlayan arkadaşlar için faydası olacağını düşünüyorum...

    Bir sorum var. Blogumun adresi http://birdunyafikir.blogspot.com/ . Görüleceği üzere blog zeminim yeşil renkte... Fakat imzamın arka fonu beyaz. Bu yüzden yeşilin üzerinde beya sırıtıyor:( Bu durumu nasıl düzeltebilirim acaba? Yardımcı olursanız memnun olurum.

    Fikrinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli aksamlar canim istifade etmene sevindim..imzani mailime gonderebilirmisin?
      degmesinyagliboya@gmail.com

      Sevgiler.

      Sil
  21. İmzamın arka planımı düzeltebildim yukarıdaki mesajımı bıraktıktan sonra. İlginiz için teşekkür ederim. :) Hayırlı cumalar olsun...

    YanıtlaSil
  22. ama yapıyorum yenileyince url link siliniyo yapamadım :(

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim. Basarîli bir çalışma. Uzun uğraşlar sonucunda eklemiş bulunmaktayım.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba çok güze bir paylaşım olmuş :)
    Dediğiniz gibi uyguladım fakat bende çıkmadı neden olabilir acaba yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR