1 Ocak 2013 Salı

Yetersizligimi düsünerek..

Yüzümü avuçlarcasına yapışacak olan evren ağırlığındaki elin korkusu..
Gömülmek..Toprağa gömülmek gelir aklıma.
Bir daha çıkmamak üzere mi diye düşündüm sonra..
Asla!..belki asla..
Çıkacaksınız,ey gövdemin elleri,gövdemin ayakları,parmaklarımın dizilişi duruşu dahi aynı olacak vaziyette kaldırılacağım kabrimden,yattığım yerden.
Topraktan,toprağın benden zamanla aldıklarından bir daha geri vererek gövdeme gücünü ve yükümü birleştirilecek omuzlarımı.
Bir kez daha birleştirileceğim..bir kez daha tek parça halinde ayakta duracağım.
Kimbilir belki de güneş suretimi yere yansıtıp şu bastığım toprağa düşüremeyecek derecede yakın olurum ona.
Düşünüyorum da..
Bana biri dokunmuş ki ben benim..Beni biri dilemiş ki,emrime şefkati,güzellik ve kulluk ile itaat etmeyi iğnelemiş olmalı ki fıtratıma ben var olmuşum.
Düşünüyorum;BENİ RUHUNDAN RUH VERİP AYAĞA KİMDİR DİKEN?


Kimdir,suskun dilime kelimeleri,ciğerlerime nefesi,kimdir kemiğimi sertleştirip ona etimi tenimi giydiren?
Kimdir,cansuyu misali tüm azalarım ve organlarımı sürekli olarak yenileyen,kan ile ter arasında,tuzlu su ile acı su içinde kuruluğun ıslaklığı içinde,derinlik ve yüzeysellik arasında kalbimi çarptıran kimdir?
Kimdir gövdemi yerlerde sürüklenirken adım adım toprağın üzerinde dimdik yürüten?

Ben bu toprağı dünyam yerine koyup cennet huzuru ve güzelliğiyle dopdolu bir kalp ve gözlerle santim santim dolaştım üzerinde..
Düşünüyorum da;Bunların ne kadarına şükrettim bu günüme kadar ben?
Mahluklar arasındaki en üstün en şerefli varlık olmayı kim diledi,kim istedi..
Bu rutbeye varmak için ben ne yaptım?..ne yaptım ki bunca canlı içinde en muhteşemi ben oldum,ne yaparak hakettim ben bunu?

Düşünüyorum da..
Geceleri ne diye nefessiz kalır yüreğim geniş terasımda?
Neden serinlemiyor ruhumen soğuk içeceklerle?
Şöminelerin başında,kalorifer peteklerin yanında neden bir türlü ısınamıyor ellerim?

Düşünüyorum da..
Neden hep bir yanım boş,bir yanım mahrum,bir yanım öksüz,eksik,ezik kalıyor daima?
Muhasebemi yaptım..
Senin huzurundayken saydıklarımın tümünü kabul ettim..
Hesaba çekilmeyi bir türlü kabul edemeyişim yüzünden ahireti reddedercesine yaşadığım yıllarım için affet beni..

Sana hiç bir şey vermeden,hak etmeden bana verdiğin bütün güzellikler ve nimetler için ne olur..

Şükrümü,Tevbemi,yetersizliğimle beni kabul eyle ya Rabbi..Kabul eyle ya rabbi..

Affet beni..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. VÜCUDUMUN HER KILI GELSEDE DİLE
    YİNEDE ŞÜKRÜNÜ EDA EDEMEZ BİR ZERRE
    CANIM ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  2. :.(
    Gaflet çukurunda bilmeden yüzmekten beri tut Ya Rabb bizi..
    Senin rızan için yazan, acizliğini itiraf eden şu kullarını affeyle, mağfiret eyle Ya Rabb...
    Senin rızan için sevdiğim Sevgi kulunu, iki cihanda da dost eyle bana Ya Rabb, yolunda yoldaş eyle..
    Bal Sevgim, can Sevgim...

    YanıtlaSil
  3. yararlı güzel makale olmuş

    YanıtlaSil
  4. Canim Allah Razi olsun.. Aminnn diyorum..... Ne güzel yaziyorsun ya gercekten hani sen roman yazacaktin :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı sabahlar yağlı boyamm..Çok güzel bir yazı yazmışsın,çok ta güzel anlatmışsın Allah razı olsun.Rabbim tevbeni kabul eylesin.

    YanıtlaSil
  6. HUZUR VERİYORSUN SAYFALARINLA İNSANA... RABBİM HEPİMİZİN TEVBESİNİ KABUL ETSİN...YAVRUM HAYIRLI SABAHLARINIZ OLSUN

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR