28 Ocak 2013 Pazartesi

Ne goruyorsun?




Ellerimde sekillenirken kalbinin arazileri ""Ne ekebilirim?""dusuncesi nicedir zorluyor kalbimi..
Baktikca sana "Nasil koruyabilirim?"sorusu bir golge gibi coker omuzlarima..
Bir yanin bana akar bir diger yanin kosmayi arzular..

Gorebilsem beynindekileri..sezebilsem icindekileri..

Ellerimde sekillenirken kalbinin bahceleri,fidanlarin arasinda bulmaya calisiyorum eskilerden kalma ben'i..
Vardir mutlaka bana getirdigin bir seyler..eskilerden bu gune tasinan bir seyler vardir mutlaka diyerek;

Sariliyorum kucucuk boynuna..toplanmis saclarinin bitimlerinden dokunuyorum narin ensene..
Orada birseyler var..orada bir seyler olmali..

Senin ense kokunde..havalanmaya hazir bekleyen sayisiz pembe balonlar olmali..
Her biri sakladigim cicekler gibi...her biri toplayacagin cicekler gibi olmali..

Temiz...Saf...Duru..

ve olabildigince,cocuksu..


..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. sezen aksu'dan 'çocuklar gibiyi'hediye ediyorum sana sevgim,
    lütfen gözlerin kapalı dinle...

    öperim..

    YanıtlaSil
  2. etmez sevgim,iyi gelir ruhuna,seni kahreden şarkı gönderirmi şerin sana,
    zira iyi hisset kendini istedim

    YanıtlaSil
  3. balinaları anlatmıştın ya bana,hatırlıyomusun?

    YanıtlaSil
  4. Duygulandırdın beni de..

    YanıtlaSil
  5. mis gibi baharin kokusunu aldim ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben evlat kokusu aldım kuzum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlat kokusu..Allahim herkese koklatsin insallah ablacim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR