26 Ocak 2013 Cumartesi

Bir yastik ordum pembelli..


Hayirli geceler sevgili dostlarim..yogun gecer oldu her gunum..kendimi kaybetmis gibi sabah uyanir uyanmaz bir bakmisim ki aksam olmus bitmis gun..
Allah'a hamd olsun ki hastalik uzak bizden..gerisi nasilsa bir sekilde Allah'in izniyle ferahliga kavusuyor..
Nicedir yayinlanmayi bekleyen bir el isimle karsinizdayim..
Battaniyem bitti..yanina yastigi onceden hazir etmis olmama ragmen eklemek istedigim cicecikleri zaman asimina ugrattilar beni..olsun :) bunun da vardir bir hikmeti..


Olur da denemek isteyen yeni baslayan dostlar vardir diye ayrintilarini da eklemek istedim..kolay oldugunu dusunuyorum ki oyle..
Orgu seklini herkes bilir..dikimi ve bu sekle girmesi ise tamamen bana ait..renkleri de tabii ki :)..biliyorum biliyorum,buyuk marifetmis gibi anlattim uzun uzun :)


Ne zaman resim cekmeye kalksam kizim yanimda beliriverir..elini uzatmasini veya karede yer almasi tamamen kendisine ait..her ne kadar 'yapma kizim' demes de kacinilmaz oluyor..her karede bir eli bir ayagi mutlaka gorunur :)


Ve..!sabah yagmur kara mi cevirir yagmur olarak mi devam eder demistim hani..kara cevirdi bir kac saat sonra..oldu heryer ruya gibi..Insallah yarin da devam ediyorsa bu durum daha guzel kareler cekebilir paylasabilirim..
Kizimla yaptigimiz ilk kardan adamimiz..gozlere dikkatinizi cekerim ancak :)



Hayattaki en guzel seyler suphesiz sey degildir ve kesinlikle BEDAVADIR..!


Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. CANIM BU NE HAMARATLIK YAHU
    NASIL YETİŞECEĞİZ SANA BİLMEM
    BU ARADA BU NE GÜZELLİK Bİ TANEM SEVGİ'M
    SAĞOLASIN
    SAYENDE ÇOK ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÖĞRENİYORUZ
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki yari isleri bittiriyorum ablacim bu hamaratlik degil tembellikten olsa gerek :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Eline emeğine sağlık... ne kadar güzel olmuş renklerine bayıldım... Bu arada kardan adam pek bir şirin olmuş :) İçten sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Yastığın rengi de örneği de çok güzel ellerinize sağlık, kızınızın bebeği dikkatimi çekti iyi uydurup giydirmiş oyuncağını bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Renk uyumuna bayıldım ellerin dert görmesin çok güzelll...Bu arada kardan adama da bayıldım ben bir türlü beceremiyorum bu işi kardan adamdan çok herşeye benziyor:))Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar yaginca haber ucur..ekibi alip gelirim ;)
      Sevgiler canisi,tesekkur ederim.

      Sil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş yastığınız yanındaki çoraptan şapkası olan bebekde çok güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Bugün kardan adam yaparsanız yine, ben de katılabilir miyim can? :))
    Bir de gözümü diktim o yastığa ve battaniyeye haberin ola bacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek!!..tabii ki katilabilirsin,sen yeter ki gel :)
      Battaniyelerim yastiklarim sana feda ola dost!

      Sil
  7. HANGISINI ALSAAAAM
    ben herseyden vaz caydim bahar kizim kullansin
    lakin kardan adamin boynundaki sala ve basindaki sapkaya diktim gözümü :)
    getir bana bahar kizimi yapalim kardan adam
    azrada özledi kendisiyle birlikte
    ....eden boya ablasini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende ozledim bende!..
      Rabbim tekrar kavusmayi nasip etsin insallah ablacim,opuyorum ikinizi de ;)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR