29 Ocak 2013 Salı

Bir Televizyon kanali tavsiyesi


Hayirli gunler sevgili kardeslerim,dostlarim..
Kizim icin cizgi film kanali ararken ki izledigi kanallarin sayisi 2'yi gecmiyor,kanal listesinde bir degisiklik fark ettim..D-SMART platforumunu kullandigimiz icin yeni yayina giren kanallar otomatik olarak kanal listesindeki yerini aliyor.
Gozume SEMERKAND TV adini tasiyan yeni bir kanal takildi..aksam vaktiydi,kizimin istedigi Pepe yayina girmek uzereydi yine de bu yeni kanali gormek istedim.
Karsima cizgi film yayini cikti..bir sure bunu izleyelim diyerek kanali degistirmedim..cizgi filmin ardindan Hikayeci adindan eski tarz bir kahvehanede basi sarikli etrafi yasli dedelerle cevrili gunun hikayesini anlatmak icin bas koseye yerini alan sevimli bir adam cikti..

Hikayesini dinleyebilmek icin televizyon sesini de acip mutfaga gectim..arada bir salona gecerek ilgimi cektigi icin koltuga oturup dinledim..

Bu kanali sevdim..

Bir kac gun sonra sabah vakti actigimda karsimda tesetturlu 3 bayan mutfaktaki yerini almisti..
Sunucu vazifesini ustlenen bayanin simasi hic de yabanci gelmedi..
Yillarca Ferdi Tayfur'a eslik etmis Necla Nazir'in ta kendisiydi programi sunan..
Uzerindeki kiyafet basindaki ortu..konusma sekli,uslubu buyuk bir saskinlik ile kendisini izlememe sebep oldu..programi sonuna kadar izledim..

Sevindim..mutlu oldum..

Gun icinde ne zaman televozyonu acsam once Mehtap Tv ardindan Hilal sonra Dost Tv kanallarina bakarim,bunlarin icine Semerkand Tv'de eklendi..

Cesitli programlari,ilahileri,tasavvufi konulari ele alan programlar..Bismillah ile baslayan cocuk yarismalari..

Dilerim ki bu tur kanallarin artar sayisi..dilerim ki haftanin bir gunu hocayi studyoya davet edip basi acik bir sunucudan dinimizin fark ve sartlarini ogreten, haftanin geriye kalan gunlerinde gerek reklamlari gerek diger yayinlari ile gunaha sevk eden,tavsiye eden,meyleden kanallarin sayisini dahi asar,cogalir.

Suphesiz biz alici ve izleyiciden cok,reklam ve eglenceden cok dinimizi ogrenmenin ve cocuklarimiza da ogretmenin yollarini arayisi icindeyiz..

Eger ki musluman isek..


Ellhamdulillah..



Henuz kanal listenize eklenmediyse BURADAN frekans bilglerine ulasabilirsiniz dostlarim..



Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. İnşaAllah dediğin gibi olur özelliklede başı kapalı ama kılık kıyafeti hiç uygun olmayan sunuculardan kurtuluruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim..hani derler ya ''Hocanin dedigini yap,yaptigini yapma''o misali canlaniyor aklimda basi acik bir bayan dine dair fetva verince :)
      Yine de bilgiyi anlamamiz ve uygulamamiz dilegiyle arkadasim,sevgiler.

      Sil
  2. Teşekkürler paylaşım için..Bizde de açılsa keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah sen de nasiplenirsin ablacim,ben tesekkur ederim,sevgiler :)

      Sil
  3. Bizde uydu olmadigi için ben malesef izleyemiyorum ama kayinvalidemlerde açip arada bakiyoruz severek izliyoruz bizde annemle canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba sadece uydu araciligiyla mi yayinlari?..oyleyse cok kotu ya bir kesime hitap edecek kisitli olmaz mi boyle..her yerden izlenebilmeli cok guzel bir kanal,sevgiler canim tesekkur ederim guzel yorumun icin.

      Sil
  4. semerkand bizim kanalimizdir canim sevdigine cok sevindim. semerkand dergisi ve aile dergiside vardir aylik cok güzel hikayeler öneriler ve sohbetler olur mutlaka okumanizi tavsiye ederim.
    Paylastigin icin cok tsk.ederim benim aklima paylasmak hic gelmemisti. Allah razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semerkand'i sevdim Zeynebim :)
      Kesfettigim icin cok mutluyum,sevgiler canim..
      Allah cumlemizden razi olsun insallah arkadasim.

      Sil
  5. size kesinlikle katılıyorum
    edebiyle,seviyesiyle, tutumuyla diğerlerinden farklı olduğunu belli ediyor ,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayilari artmasi dilegiyle o halde hepimiz amin diyelim kardesim,insallah :)

      Sil
  6. evet cok guzel bir kanal aslinda bende izliyordum, ki ozellik bir program vardi ki çok begenerek takip ediyordum "kalbe dusunce" Serdar Tuncer'in sundugu bir programdi,fakat uzun zamandir kayiplara karisti benim telvizyonumdan :( yok olup gitti!!!bende fazla tvci olmadigim için çokta arastirmadim açikca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frenkanslari degismis olabilir canisi bir daha aratabilirsin.
      Sevgiler.

      Sil
  7. çok güzel bir konuya değinmişsin abla henüz anne değilim ama anne olunca anlayacağım ki çocuk yetiştirmek çok zor. dünya pisliğine bulaştırmadan onları tertemiz yetiştirmek daha da zor RABBim yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tertemiz yetistirmek zor be bitanem,olabildigince temiz yerlestirme cabasindayiz insallah Allahim evlat kokusunu nasip etsin sana da herkese de,tesekkur ederim.

      Sil
  8. Günün her saati, tereddütsüz, ailecek izlenebilecek tek kanaldır, bizim kanalımızdır. Kanalı izleyebilenler, dergiyi okuyabilenler çok büyük bir lütfa mazhar olduklarını hissederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlik sana kesinlikle katiliyorum canim..ikide bir tv'nin basina gecip acaba ne izliyor cocugum dedirtmeyen turden.

      Sevgiler.

      Sil
  9. eşim çok izler bu kanalı
    birde radyo var aynı şahıslara bağlı yayınlar yapılan..
    Ama artık uydu alıcımız çekmiyo o kanalı unutmuşuz epeydr..
    akşam bi bakalım iyi oldu bu hatırlatma teşekkürler arkdşım..

    YanıtlaSil
  10. Semerkandı izlemedm ama Hilal tvnin programları çok güzel reklamlarda dahi dini hassasiyet uygulayan bir kanal.
    Böyle kanalların sayısı artması temennisiyle.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR