6 Ocak 2013 Pazar

Temiz bir sayfa-Yeni sablonuma ne dersin?


Yenilik koksun istedim..herseyden farkli olsun istedim..bu gune dek yaptiklarima benzemesin istedim..hem gorunsun hem gizlensin yenilikleri ve ozellikleri istedim..
Temizledim..arindirdim..yeniledim blogumu..yeniledim kalbimi..
Kar sonrasi kadar temiz ve ferah bir ruzgar var icimde..agaclarim oyle dolmus ki yagan kar ile..karaya dair hic bir sey gorunmuyor nerdeyse..
Nasil buldunuz,ne dusundunuz ilk gorunce..meraktayim..paylasabilirmisiniz?..

Temiz bir sabah..
Temiz bir gun..
Temiz bir sayfa..

Yazacak cok sey var daha..

 Nedir eskik olan bilirmisin can?..
Simsicak bir turk kahvesi..

Onu da dost,sen yapsan..

Yapmadan evvel de,yorumunu yazsan :)



 





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

40 yorum:

  1. Canım Sevgim...
    Son derece profesyonel olmuş...
    Ben inan çok beğendim:)
    Güzel postlarda, hayırlı işlerde,
    mutlulukla, sağlıkla, huzurla kullan canım...
    Seni seviyorum ve şablonun sana çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele guzelim,ozelim,yeri mekani farkli olanim canim Sevdem..guzel sozlerin icin tesekkur ediyorum bitanem,insallah seninki daha guzel olacak :)

      Sil
  2. Sade ve güzel olmuş.

    Özellikle yazı karakterlerini ben çok beğendim

    Sizin paylaşımlarınızı seviyorum.Bilmediğim bir çok şeyi öğreniyorum.Her zaman yorum yazamasam da güncellemeleriniz de mutlaka uğrayıp okumak yol gösteriyor, eyvallah:)

    Hayırlı bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bitanem olabildigince sade olsun istedim bu sefer..umarim sizin de gonlunuze yatmistir..benden cok bizimdir burasi..
      Sevgiler :)

      Sil
  3. Ben çok beğendim temiz, sade, duru :a
    Keşke Türk kahvesi de yapabilseydim ama..

    YanıtlaSil
  4. Uykudan kalkıp ps karşısına geçtiğim için,akşam da test çözmekten neredeyse 3 te yattığım için şuzn zombi gibiyim.
    Sayfan ve resim bana bembeyaz bir cenneti anımsattı.
    Oysa cennet denince hep yeşil aklar gelirdi ama, bu sadelik de cennet kadar güzel.
    Uykum açılınca bir kahve yapıp geliyorum bekle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acma bilgisayari canim..yogunlas,calis azalt stresini ve dikkatini bir yere odakla..basariya :)
      Dualarimdasin tatli zombim :) sevgiler..kahveyi bekliyorum hala :))

      Sil
  5. Hayırlı haftalar,hayırlı sabahlar canım..
    Senin elinden çıkarda güzel olmaz mı..sorarım sana?
    Kalbi muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bitanem,sana da hayirli haftalar guzel gunler diliyorum canim,eksik olma..

      Sil
  6. Yaparım canım :) istediğin kahve olsun.

    YanıtlaSil
  7. Güzeeell..:) başka nasıl olabilir ki ? Cezveyi ocağa koyuyorum, haydi gel ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkiyenin her ilinde kahvem pisiyor oleeey ya ben ne kadar sansli bir insanim :)
      Oley!..demistim ama olsun fazla mal goz cikartmaz :)

      Aynur ablam cigerim!! tesekkur ederim..

      Sil
  8. Sevgim,bembeyaz bir sayfa her zaman ki gibi huzur dolu.Hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil
  9. gözlerim pembiş pembiş bişeyler aradı açar açmaz ama beyazın saflıgına da inanırım hayırlı olsun yine hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembis de olur zamani gelince :) begenmene sevindim bitanem kar tanem :)
      Sevgiler..

      Sil
  10. sade ve şık olmuş :) beyaz saflığın simgesi güle güle kullanın
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendimizde cok severmis (s.a.s) sevgiler bitanem tesekkur ederim..

      Sil
  11. hayirli olsun hayirlara vesile olsun kuzum
    beyendim .
    lakin önemli olan senin beyenmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok begendim ablam cuk diye oturdu suracima bak :)
      Operim ablami ben..severim de :)

      Sil
  12. Şu daralan ruhuma, içine kapanmış yüreğime ne de güzel geldi be Sevgim..
    Sayfaya tıklar tıklamaz ağzımdan çıkan ilk kelime, "SUBHANAALLAH!!!" oldu...
    Tam da benim can kuzumun o saflığını duruluğunu yansıtmış, MaşaALLAH.
    Hayırlı, güzel paylaşımlarda bulunduğun postlara misafirlik etsin bu cici şablonun.
    Sımsıkı sarılıyorum can tanem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdulillah!...

      Demek kadar guzeldir Subhanallah..

      Sevgiler Gizemim..tesekkur ederim en kisa zamanda gorusme dilegiyle bitanem.

      Sil
  13. Canım sabahdan beri yorum yazacağım yeri arıyorum nihayet şimdi buldum
    Gençliğinizin kıymetini bilin bak yaşlılık çok zor
    Şimdi sorunun cevabına geleyim yeni sayfan bende ilk bakışta huzur verdi
    Canım sen her şeyin en güzelini yaparsın
    ALLAHA EMANET OLUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he gizlemistim sen bulama diye :)
      Saka ablam saka..postun icine girmen gerekiyordu sonra baloncuk koydum ablam zorluk cekmesin diye :)
      Tesekkur ederim ablam sen de Allahima emanetsin..

      Sil
  14. canımcım sevgim hayırlı günlerde kullan
    sen enlere layıksın:)

    YanıtlaSil
  15. Yeni görünümün hayırlı olsun. Sade ama güzel olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. sade ama çok şık çok elit olmuş Sevgim, mutlu paylaşımlarda kullan inşallah, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlemim insallah balim insallah..senden mail bekliyorum..

      Sil
  17. Canım çok güzel olmuş sen bu konuda duayensin
    Ama benim bir maruzatım var; yazıları çok küçük okuyamıyorum, sanki bir tık büyüsemi diyorum . tabi ki karar senin sordun diye söyledim:))) Seyyah tan daha yaşlıyım ben bunu göz önüne al:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman dogum gunun senin?gozluk alacagim sana :p

      Operim!!!

      Sil
  18. cok sik vede cok sade olmus ellerine saglik ben cok begendim güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim..sablonum senin mutfagina benziyor..sec icinden bir renk oyle kapla dolaplarini :)
      Beni anarsin beni hatirlatir sana :) sevgiler canim tesekkur ederim.

      Sil
  19. BEMBEYAZ VE ASİL...SADE VE DUPDURU OLMUŞ...TAM DA MEVSİME UYGUN. ELLERİNİZE KOLLARINIZA SAĞLIK...GÜLE GÜLE KULLANIN...

    YanıtlaSil
  20. BEYAZ RÜYA GİBİ... SİZDEN OLSUN RÜYALARINIZI ANLATMAK... MÜKEMMELSİNİZ :)HADİ BUYURUN SİZ ANLATIRKEN KAHVELERİMİZİ BEN YAPARIM...YOLUNUZ AÇIK OLSUN SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  21. Sevgim bu şablon tam sen olmuş TAM SEN..

    sade ve özel olmuş...

    YanıtlaSil
  22. Mis olmuş,mis! Nasıl ferah, nasıl temiZ... Gülerek kullan ablacım...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR