19 Ocak 2013 Cumartesi

Motfili battaniyem sonunda bitti!!


Hayirli guzel huzurlu bir haftasonu dilerim butun dostlarima..gerci biz haftasonuna cok hizli bir giris yaptik diyebilirim :) arkadasim ve oglu yatili olarak misafir edildiler ..boylece evim cok hareketliydi..nerde hareket orada bereker derler ya..iste oyle durumlar yasandi ve guzeldi :) cocuklar kendi hallerinde arkadasimla ben derin derin mevzulari inceleme ve konusma keyfinde minik kizim ise herseye katilma cabasindaydi..gecenin gec saatlerinde uykuya yatinca cocuklar ve azalinca isiklar bitkileri bol tarcinli caylarimizi hazir ederek sicacik sohbetle eklendi dostun sesi ve nefesi..



Allah'a hamd olsun..sabahin ilk isiklarindan faydalanarak da elimdeki battaniyemi kizimin tabiriyle 'pisesi'yi de bittirmis oldum bu gun..


Gonul isterdi ki biraz daha buyuk olsun,gonul isterdi evet ama ben pek istekli degildim daha dogrusu farkli bir seyler daha ormek istedigim icin 100 parcalik bir battaniyenin idare edecegini dusunerek bu buyuklukte olmasina karar verdim gitti :)


Kararim dogru olmali ki kizim da bitmis olmasina cok sevindi..sahibi belli gostermeme gerek var mi :) butun bu karmasa bu hareket ve kalabalik muzik nese ve cocuklarin icinde battaniyeyi bittirmis olmam mucize gibi bisey..


Evin daginikligini ustun koru topralanip evden cikildi sonra..bu gun pazarimiz kuruldu ve bu gun pazar gunuydu,evde durmak da olmazdi..gunes de merhaba demisken gunler sonra..nasil kalinirdi ki evde?
Rabbim baska bir guzelligi de uretmeyi ve sizinle de paylasmayi nasip etsin insallah..

Guzel gecsin haftasonunuz..

Sevgilerimle..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

34 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize saglık :) 100 parça örmek bile bence büyük basarı sıkılmadan :)) kızınız güzel günlerde kullansın...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Goksu'cum gerci araya baska isler girerek oruldu bu battaniye bastan sona ormek zor geliyor hep ayni oldugu icin,biraz monoton olmasina ragmen sonuc emeklerin bosa gitmedigini gosteriyor :) sevgiler canim.

      Sil
  2. Marifetlim benim, MaşaAllah, hatta kocamaan bir MAŞALLAH sana can.
    Hayran kaldım desem inan ki yeterli gelmeyecek beğenime.
    Ellerine, o güzel yüreğine sağlık.
    Bücürüğümün de o battaniye ile nice hayırlı uykuları olsun İnşaAllah.
    Öpüyorum ikinizi de can kuzusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gisim..tatli kuzum..
      Napim?..gorur gorur istahim kabarir 'Benim de olsun ya''der dururdum..demekten vazgecip yapmaya giristim..Elhamdulillah kasla goz arasinda oruldu desem yeridir..
      Hic de fena olmadi..
      Rabbim senin bebise de ordursun INSALLAH! :)

      Eh o da olacak Allah'in izniyle,oyle gunleri de yasatir insallah yaradan kuzum..
      Sevgiler bitanem..

      Sil
  3. CANIM HARİKA OLMUŞ
    MEVLAM GÜZEL GÜNLERDE KULLANMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  4. hadi gecmis olsun ne guzel olmus.. 17*17 motiflik bir battaniye de ben oruyorum, yarisini gectim. ama artik " keske motifler hazir satilsa, biz sadece birlestirsek" modundayim :) araya baska seyler girip de uzayinca hevesi azaliyor insanin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazir mi satilsa? yok yaaa canimin ici anlami olmaz ki hazir battaniyeden farki olmaz azicik azmetmelisin olacak olacak :)

      Sil
  5. Sabır ve emek birleşince güzel bir ürün çıkmış ortaya.Renk uyumu da hoş olmuş.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Humeyram cok haklisin emek olmali bir iste oyle guzel olur degil mi canisi :)
      Guzel bir gun gecirmeni diliyorum canim,sevgiler.

      Sil
  6. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık, güle güle kullansın bıcırık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim eksik olma!..
      Guzel bir gun diliyorum sana :)

      Sil
  7. eline sağlık sevgi güzel olmuş
    bende yapacağım da bakalım ne zaman....
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap ablacim yap..kitap okurken ortersin dizlerini,bitki cayini da aldinmiydi yanina oooh!
      MIS :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık ablam çok hoş ve güzel olmuşlar
    Allah'ım iyi günlerde sağlıklı kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinopee'cim canim tesekkur ederim,insallah canim insallah..

      Sil
  9. güle güle kullansın küçük prenses,ellerine sağlık tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlim :)
      Bicirik cok sevdin,bulutlarda ucuyor sevincten :)

      Sil
  10. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Kuzum valla maşallah sana 10 parmağında 10 marifet çok cici olmuş emeğine sağlık prenses çok şanslı öpüyorum sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya ablacim!!!...tesekkur ederim senin kadar degil olmasam da eh iste sana layik olmaya calisiyor bu deli kizin :)
      Operim de!

      Sil
  12. Sevgim...
    Merak etmekteydim battaniyeni...en çokta siyah mı gri mi diye:)
    Çok güzel olmuş, ama ben daha önce sanırım motiflere çok dikkat etmemişim, onları küçük sanıyordum...bayağı büyüklermiş:)
    Yani bir motif neredeyse kızımın eli kadar...ama battaniye büyüklüğü gayet ideal:)
    Ayrıca akşam sohbet faslına Maşallah dedim, haberin ola:)
    Eeeee bir gün de sıra bize gelir inşallah:)
    Selam, sevgi ve dualar seninle olsun can!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdem..siyah daha bi yatti gonlume..oturma odasina girince gozlerim hep battaniyeyi ariyor,fark ediliyor da kerata hani :)
      Motifler evet biraz buyuktu daha kolay oldu bu sekilde orulmesi de eklenmesi de balim..

      O sohbet faslini ben bir kac kisiyle daha yapmayi COK istiyorum..
      Anladin sen :)
      Optum canim sevgiler saygilar benden esasen:)

      Sil
  13. Merhaba canım cook beğendim ellerine sağlık..100 parça gecekten büyük Bende bi yastık ordum..battaniyede örmeyi istiyorum insallah..bi sorum olacak birlestirmeleri tiylami yoksa dikerek mi yaptin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAh canim evet battaniyeye bir mola verip kizima bir yastik da ormustum..onun suslemeleri kaldi insallah onu da paylasirim..yaz mevsimi gelmeden bir kac sey daha ormek istedim yazin elime alamiyorum yunleri terliyorum :)
      Motifleri igne ile bilestirdim canim dikerek yani hemde cok kolay oldu..
      Sevgiler canim.

      Sil
  14. darısıı bnm motifikten çıkmak üzere olan motiflerimee :))
    ne güzel olmuş ellerine sağlık sevgi/m

    iplerin arttıysa kenarlarına atkılardaki gibi ipten püskül yapsan nasıl olur .?
    Benm varda öyle bi yaptığım çok daha gösterişli duruyo ;)


    hem böyle dağınıklığa can kurbann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalpazanlik yapiyosun hayir deme! ;)
      Cicileydim Zeynebim senin yaptigin diger isler de guzel sen dik bic paylas emi?..
      Kenralarina bende biseyler yapmayi dusundum aklimdan gecti puskul cok karisir bilirsin cocuklar battaniyeleri saga sola atar birakir daha kullanisli bir taklifin var mi?
      Tekliflere acigim :)
      Sevgiler bitanem!!

      Sil
    2. :)
      Aaa hayir dicemm :)
      sahte para falan bastığım yok :)
      ne kalpazanı kızz :)

      Bu ara dikiş makinem öksüz yetim kaldı ondan dikip paylaşamıyorum bişiler

      overlok makinem sorun çıktı yerine yenisi gelene dek beklemedeyimde:(

      ondan paylaşamıyorum bişicikler..

      püskül yerine ne olabilir dersen
      kafam durdu derim :)

      Sil
  15. Emeğine sağlık, sıcacık olduğu sahibesinden belli, baksana sarılmış ne güzel uyuyor tatlıcık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadini cikariyor ablacim :)
      Sevgiler tesekkur ederim..

      Sil
  16. çok güzel olmuş..emeğine sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatos tesekkur ederim canisi.!
      Guzel bir gun gecirmeni diliyorum..

      Sil
  17. çok güzel ellerine sağlık..ben yapamayıpda imrenerek bakanlardanım :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR