27 Ocak 2013 Pazar

Yemek ve Hobi Yeni Sablon Tasarimi

Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..yavas yavas tasarim asamasinda bulunan bloglar sekillenmeye ve guzelliklere ortaya cikmaya basladi :) biten tasarimlari sizinle de paylasmak hafta boyu son surat calismis tempolu bir sekilde saatlerin aktigini kaninda hissetmis bir calisanin rahatligini hissettiriyor :)

Seher hanimin Yemek ve Hobi adindaki blogu icin cikarttim fircalari kalemleri..
Resimli kategorilerini olusturmadan once blogunda dolastim,tariflerine baktim..o kadar gzuel tarifler var ki..hem farkli hem pratik..mutlaka ziyaret edin derim ;)

Ziyaret etmek icin bir sebep daha!..

Seher hanim harika Arzum marka el blenderi hediye ediyor..tabii ki cekilisine katilana! ;)

Sablonundan kisa kisa kareler asagidadir..resimlerin sonunda ise baska guzellikler de mevcut..


Sablon tasarimini canli gormek icin:Yemek ve Hobi

SABLON TASARIMI ICIN..




Sevgilerimle dostlarim..

.. 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Marifetli hatunumdan bir muhteşem şablon daha.
    MaşaAllah benim can'ıma..
    Bunları görünce, bende kaşınmalar başlıyor, acaba Sevgi'min kapısını bugün mü çalsam yarın mı diye ;))
    Kucakladım bu güzelliği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana nasil hayir derim bem can? Istedigin zaman bitanem,tesekkur ederim sevgiler.

      Sil
  2. Sevgim hayırlı sabahlar.
    Arkadaşımızın bloğunu gezdim.
    Kuzum en güzellerini yapar maşAllah.
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfirullah ablacim saolasin,sevgiler gonderiyorum.

      Sil
  3. Hayirli gunler diliyorum sevgi hanim bir bilseniz nasi mutlu oldum bir an unlu biri gibi hissettim kendimi sablonunuz icin simdiden guzel övgüler almaya basladim elinize emeginize saglik ovgu dolu sösleriniz icin cok tesekkur ederim daha duzeltmem gereken cok sey var insallah zamanla size bol basarilar diliyorum allah herseyi gölnünüze göre versin insallah sevgiler selamlar seher

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahim hayirlara vesile etsin insallah,guzel paylasimlarinizin artmasi ve cogalmasi dilegiyle Seher hanim,tesekkurler can.

      Sil
  4. sevgili arkadaşım.
    yorumlara yanıt nasıl sizinki gibi verebilirim ve nerden ayarlayabilirim.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Rumeysa sorunu ''Soru sor''bolumune yazarsan ilk firsatta cevabimla donmeye calisacagim canim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR