11 Ocak 2013 Cuma

Bir kademe fazla olsaydi?



Yatagima uzanmis kitap okuyorum..odadaki isik los ve sicak..elimdeki kitabin sayfalarini cevirirken sanki kulagimin dibindeymis gibi bir yuruyusun adimlarini,seslerini duyuyorum.
Duyulan ilk adimdaki ses oldukca gucluydu,ardimsira duyulan adimlarin sesi ise bir gok gurlemesi kadar siddetli ve hissedilirdi..urperdim..
Atilan her adimi cok net duyabiliyordum..sanirsin ki evimin catisinda kocaman bir fil yurumekte,sanirsin ki catinin kiremitleri tek tek catlamakta..sanirsin ki uzerine gelmekte bu canli..

Uykuya daldim sonra..
Yastigimin icine iyice yerlestirdim basimi,elimi de yastigin altina gecirerek gomdum yuzumu yastiga..kulagima sesler gelmeye basladi yine..sanki evimin temellerini kemiriyordu birileri..sanki bir seyler evimi yikmaya calisiyordu..duyabiliyordum o sesi ve fisiltiya benzeyen bu ses fisilti degil de sanki ofkeyle savasan iki aslanin gurlemesiydi adeta..

Yatagimdan kalkip askidan hirkami kaparak balkona firladim..her tarafta gurultu,ses..kalabalik konusmalari..surtusmeler,dovusmeler..kavgalar..inlemeler..kemirmeler,kukremeler,havlamalar bogurmeler,kisnemeler....bir arinin dahi viziltisini oylesine yuksek bir sesle isitebiliyordum ki ellerimle kulaklarimi kapatmaya calistim ama nafileydi..her seyi duyabiliyordum..en kucuk sesi dahi son ses acilan radyonun sesi ve gurultusu kadar canli duyabiliyordum..bu neydi?..

Bu ne olabilirdi..

Gozlerimi actim..
Bir varsayim...

Boyle olacakti bu sekilde duyulacakti orumceklerin tavanda yuruyusu ve yine boyle duyulacakti catimizin uzerinde gecen bir kedinin gecisi boyle duyulacakti evimizin temellerinde yasayan boceklerin hareketleri boyle duyulacakti dogadaki hayvanlarin her sesi..bir kademe daha fazla duymaya ayarli olsaydi kulaklarimiz ve etrafimizdaki,cevremizdeki sesleri iste boyle duyabilecektik..hayat hic de sakin ve huzurlu olmayacakti..bu tur sesleri kapatma veya kismaya durdurma yetkimiz olmadigi icin bu kargasanin ve gurultunun icinde yasayacaktik?..

Yasanabilirmiydi?...

Sonsuz merhamet sahibi olan Allah;Kulaklarimizin duyu ozelligini bu seviyeye ayarlamasaydi eger?..

Biz kulaklarimiz bu kadar duyabiliyor diye,hic sukretmeyi dusunebildik mi?

Hayirli Cumalar Dostlarim..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Sevgim hayırlı cumalar.
    Azlarımızın görevleri farklı kıymetini bimek lazım.
    kuzum dualarını beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı cumalar, dua ile...

    YanıtlaSil
  3. 2 farklı yorum olucak bu :)
    öncelikle şunu sölicem..
    Bloğuna her gelmeden önce düşüncem şu oluyo bu aralar
    acaba sevgi ne değişiklik yaptı bloğunda:)
    noktasından virgülüne çok dikkatliyim bu konuda :)
    ama her değişiklik yine senin tarzından çıkmayan hoş ve sana yakışan cinsten
    ne yaparsan yap yakışıyo :)

    şimdi yazdığın postu okuyayım ona ayrı yorumum muhakkak olucaktır ;)

    YanıtlaSil
  4. Ders alınası bir yazı ;)

    Hayır bugüne dek hiç bu açıdan bakıpta şükretmemiştim bu kadar iyi duyabildğim için
    ama genelde Hergün ettğim bir şükür vardır..

    " rabbim çok şükür kızım ve eşim bugünde eve sağ salim döndü"

    her akşam ezber ettim artık
    eşim ve kızım zili çaldıklarında bunu söylüyorum otomatikmen
    bazen sesli söylüyorum yanımda o anda kim varsa şaşkınlıkla bakıyo bi müddet
    :)

    Ama genel olarak AzAlarımız için şükür elbette gerekli..
    Hayırlı cumalar arkdşım..

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem anlatımının hayranıyım:)
    Bir imza lütfen!

    YanıtlaSil
  6. VÜCUDUMUN HER KILI GELSEDE DİLE YİNEDE ŞÜKRÜNÜ EDA EDEMEZ BİR NEBZE
    SANADA HAYIRLI CUMALAR CANIM

    YanıtlaSil
  7. Boyama koşarak sarılmaya, şu kadarcık gün ki ayrılığın hasretiyle kucaklaşmaya geldim ki, ağlattı beni bu can...
    Rabbim kalemine kuvvet versin, davamızı kabul buyursun, gücümüze kuvvet versin İnşaAllah..
    Can Sevgim...
    Canım Sevgim...
    Yüreğimden eksik etmesin iki cihanda da seni Rabbim..
    Sıkıntılarımızı feraha erdirsin İnşaAllah...

    YanıtlaSil
  8. Çok doğru... O kadar hassas bir denge var ki, ne kadar şükretsek az.

    YanıtlaSil
  9. Evet canım çok güzel bir paylaşım olmuş.Hiç bu açıdan bakmamıştım.Ne kadar şükretsek az.Selamlar ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. cok güzel paylasim canim , Benim annem cok yasli oldugu icin duyma özelliginin 80nini kavbetti benim israrim üzere kulaklik aldirdim ama takmiyor tipki senin anlattiklarini söylüyor karincanin yürümesini bile duyar gibiyim diyor :(
    halimize nekadar sükretsek azdir.

    YanıtlaSil
  11. Deger ve kiymet verilecek o kadar cok nimetimiz var ki..cogunu fark etmiyor cogunu ise o derece benimsemisiz ki,emanet olduklarini unutuyoruz zaman zaman..Allahim sukrun hakkini verebilenlerden eylesin insallah cumlemizi,sevgiler..tesekkur ederim guzel yorumlariniz icin her biri guzel ve ozeldir benim icin..insallah okuyanlar da istifade etsin.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR