12 Ocak 2013 Cumartesi

Cayini nasil icersin?


Ne guzel demlenirdi ramazan ayinda cayimiz..ve ne de guzel yakisirdi sahur vaktinde gozlemelerimizin yanina..bilmiyorum demliktenmiydi o tadi..cocuklarimin sabahin o saatlerinde balkondaki guluslerinden miydi..komsularin yanan pencerelerini gormek miydi bu derece tadlandiran  o cayi yoksa icindeki taze nane yapraklarimiydi bu lezzete lezzet katan..
Kis mevsiminde daha fazlaca icilen cayimin icine,ne vakit o guzel gunleri hatirlamak istesem bir kac nane yapragi katar,demini alir almaz ince belliyle servis ederim ..nanelerim de taze degil ramazandaki gibi..ama ayni topragin nanesidir onlar..

Ayni tadi veriyor yapraklari..guzel bir hatira gibi..tazesi de..kurutulmusu da damaginda ozlem ve lezzet birakir..



Ozlemlerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Çay varmış burada, duydum geldim :) Bende bir bardak çay rica edebilimiyim:)Seni okumak çok keyifli ve huzur verici..Çay eşliğinde mükemmel oldu..

    YanıtlaSil
  2. şu an çayım yanımda sevgi, yazını görünce bende ramazandaki eskileri hatırladım sayende.Bizde en çok pilav, hoşaf ve et olurdu istisnasız.
    sevgiler sana güzelim ramzanlar her daim yanımızda, sizin gibi dostlar ile olsun.
    Hayırlı akşamlar,

    YanıtlaSil
  3. Ramazanın lezzeti ısıtır yürekleri.
    Onu uğurladıktan sonra, bir özlem ile hatırlatır kendini bıraktığı izlerde..
    Sana zahmet olmazsa can, ben papatya çayı rica edebilir miyim?
    Hem kendisi hem de çayı nasıl mutluluk verir, Elhamdülillah-i Rabbil alemin...
    Kucak dolusu özlem ve Sevgi ile bal kuzum..

    YanıtlaSil
  4. Bende sekersiz cay rica etsem :)) ramazanlar her zaman güzel evet ama kalabalık Olunca daha baska tadı :)) Bu yüzden bende hep çocukluğumda ki tadı ararım hem iftarlarda hemde sahurlarda...ah ah çocukluğumu özledim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çayımı Dost'un yanında alayım canım...
    sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  6. çayımı senin gibi maneviyatı güçlü iç huzurunu yakalamış bir dostla içmek çay nasıl olursa olsun eminim ayrı keyif verir..Ramazan kalabalık sofralar da benim için daha bi tatlanıyor..Sevgiyle kucaklıyorum seni..

    YanıtlaSil
  7. Benim için çay demek o kadar çok şey demek ki...nasıl alacağım içtiğim zamana bağlı...
    Sabah içtiğim çay beni hızlandırmalı, uyandırmalı mesela...
    Öğlen içtiğim çay zihnimi açmalı, yapacaklarıma yoldaş olmalı...
    Eşimle içtiğim çay dinlendirmeli, sıcak sıcak içilmeli.
    dostumla içtiğim çay soğuyabilmeli...
    Sohbetin tadı çayı unutturabilmeli...
    Ama hangi şart ve ortamda olursa olsun, demli ve çok az şekerli olmalı:)
    Yazın bana tayyi mekan yaptırdı:)
    Selametle kal Sevgim.

    YanıtlaSil
  8. Annem yapsın da çayı gerisi teferruat zaten:) yıl da bir içmek nasibimizdeymiş bekleriz o güzel günleri, şimdilik idare ediyoruz diyelim:))

    YanıtlaSil
  9. cay güzeldir
    ama kac sekerli icersin diye soran biri olmali
    degilmi

    yok ne cayin nede kahvenin tadi :(
    bir kez daha deniyorum yorum yazmayi bu seferde olmassa balkondan atacagim kendimi ona göre

    YanıtlaSil
  10. bu yazi aslinda bana hic uygun olmamis .ben cay icmem kokusuna bile dayanamam.kahveciyim tam anlamiyla.

    YanıtlaSil
  11. Cay veya kahve ne farkeder aslinda dost ile veya sevdiklerinle icilmiyorsa eger..mesela simdi ne guzel olurdu kocaman bir demlik cayimiz demlenmis vaziyette bekleseydi bizleri,basbasa gule eglene yudumlasaydik,ne guzel olurdu..Ozgur tatlar arkadasima en ozelinde cappuchinno soylerdik:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR