29 Mart 2012 Perşembe

Bulutlara çıktım fikir buldum!



Evimi tazeleyip yenilerken her seferinde yeni bir şeyler yapmayı da sevdiğimden ortalık da karmakarışık perperişan olduğundan her şey elverişli olabiliyor bir anda..
Yeni bir görünüm yeni bir şey yeni bir hava derken molamı yine bu tür fikirler aramakla ve sevgili arkadaşım Ece'yle fikir alış verişi yapmakla geçiyor..





 
İşi asmadım rahat olunama bir an önce bunları asmak isterim..bunları da görün istedim..bende arşivlemiş olurum..
Duvar dekorasyonu için bir kaç kolay ve şirin fikir elde kalmış kumaşları değerlendirme bakımından ise yapabileceğimiz kolay olduğunu düşündüğüm bulut şeklindeki yastıkları yayınlamadan olmaaaz..
Sarıldım kocaman..:)



Gerisi yorumsuz canlarım





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. ÇOKKKKK HOŞŞŞŞŞŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIMIN İÇİ
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Amaniiin su yagmur bulutlari var ya ne kadar guzel gorunuyoooor :)))

    YanıtlaSil
  3. duvar dekorasyonlari cok güzel böyle baktikca ilham aliyorum bende :)tesekkür ettim paylastigin icin canimm benim...

    YanıtlaSil
  4. en çok şu yagmur yagan bulutları ve kalpli yastıkları sevdim :) ayhhh yapabilsem yapardım :) denesem mi ki

    YanıtlaSil
  5. Ayyyy :) O duvardaki sıra sıra mandallanmış kalpler ve kalpli yastıklar çok ciciiii. :)))

    YanıtlaSil
  6. Kalplere bende bayıldııım..birde damlalı bulutu da çok sevdim Sümeyyem sever de ben sevmem mi hiç :)

    YanıtlaSil
  7. Bulut yastıklar çook güzel makinemi alınca bende yapayım :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR