1 Mart 2012 Perşembe

Kayısılı El Kremi(ev yapımı)

Kış mevsimi ellerim için tam bir facia demek..kuruyup çatlamaları yanı sıra tırnakla etin birleştiği yerin kesilmesi meydana geliyor ve bu bazen kanar bazense ince ama keskin yanık acısı veriyor..
Ekzema türü bir şey sanırım..bunun için çok faydasını gördüğüm Butavate merhemini kullanıyorum ama kuruyan ellerim için daha da etkili bir formül buldum..

Gece uyumadan önce ellerinize sürün eldiven giyip yatın sabah uyanınca ellerinizdeki değişikliğe inanamayacaksınız..
Kesinlikle tavsiye ediyorum!



İhtiyacınız olan 3 malzeme var

2-3 kuru kayısı
2 yemek kaşığı bal
2 yemek kaşığı süzme yoğurt

Yapılışı:
Bütün malzemeleri rondodan geçiriyoruz ta ki homojen bir kıvam elde edene kadar.
Elde ettiğimiz kremi cam bir kavanoza almakta fayda var,uzun zaman buzdolabında bu şekilde muhafaza etmek ancak bu şekilde mümkün..

Kuru elleri olan dostlarıma tavsiye ediyorum..öptüm kokladım sarıldım...

Allah'a emanet olun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. hmm super bir paylasim tesekkur ederim :))
    Hemde yapmasida cok kolay ;)

    Bugun gorusemedik canim iyisindir insallah ..
    opuyorum seni hayirli geceler

    YanıtlaSil
  2. Kayısı şehrinde oturuyorum ama kayısı yediğim yok :D sevmiorum nedense :((

    YanıtlaSil
  3. süpermiş sevdim ben bu işi kesin yaparım.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Fatmacim birde sonucu görsen bayılırsın :)
    Günaydın cnm..

    1Gül..yeme kuzum,ellerine sür..müthiş bişey oluyor sana da günaydın!!

    YanıtlaSil
  5. Cok sevdigim meyvelerden biri olan kayisinin bu özelligini duymak ne güzel..Senin gibi kisin benimde ellerim cok kuru oluyor ve o yarilmalardan bende de olusuyor :/ ..
    Paylasimin icin tesekkür ederim güzel arkadasim not ettim uygulayacagim insALLAH :)
    Hayirli cumalar diliyor ve muhabbetle kucakliyorum..:))

    YanıtlaSil
  6. Çok doğal bir krem, yapacağım da acaba sabaha kadar dayanabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  7. Geçen gece yayınladıktan sonra ben yine yaptım ve sürdüm..
    Tavsiye ederim ama bir kereye mahsus olmamalı sonuçların sğrmesi için..sevgiler ıhlamurcum :)

    YanıtlaSil
  8. Süper fikir, benim de ellerimde o tarz kesik gibi olur zaman zaman..malzemeler de evde bulunan cinsten olması harika..Ayaklara da aynı etkiyi sağlar mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. @Tatlı'dan Tuzlu'ya..:Ayaklardaki etkisi daha büyük olur..gece uyumadan önce uygulayabilirsin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR