17 Mart 2012 Cumartesi

Pazar Kareleri

Bir önceki postumda pazar ganimetlerimi sizlerle paylaşmış ve sanıyorum ki büyük bir şok yaşamanıza vesile olmuştum ..bağışlayın ama söylediklerimin hepsi gerçek..
İşte bu meşhur ve benim seve seve gittiğim pazarımız ve pazar yeri..Sosyalleşmenin bir başka adıdır bizim için burada pazar..
Pazar bizim Facebook'umuz..kim ne giymiş ne takmış kiminle takılmış bakarız..öyle.
Beğenip beğenmediğimizi de anlatırız sonra gittiğimiz yerlerde..
Allah muhafaza..ama evet bu bir gerçek birbirini tanımanın olumsuz yönü..maalesef..
Felsefe yapmadan yazarlık taslamadan bir post yayınladım mı hiç bu güne kadar.. yayınlayamadım  sanırım..
Ama hayatın gerçekleri bunlar!..
Neyse siz pazarda bir dolaşın ..



 Pazarımız kuşbakışı..resmin çekildiği yerde durup aşağıya baktığınız zaman sabırsızlığınız daha da artıyor..
Ben buradan izlemeyi de çok seviyorum insanları..bir oraya bir buraya..


 Köylerimizden gelenler..ve çok güzel değil mi,halen geleneksel kıyafetleriyle günlük yaşamlarını sürdürmeleri.
.

 Bir oraya bir buraya..

Herşey tamamen organik değildir..ama çoğu öyledir..üreticilerimizin tarlaları şehrin hemen dışında bulunan köylerimizdedir..

 Ve baharat ile çaylar,kekik ıhlamur ..bunlar kesinlikle organik biyolojik ve her tür -ik'leri hak eden ürünlerdir....


 Şehrimin güzelliğini hatırlatmak istedim olur da bu postumu kaçıranlar veya okumuş olmayanlar merak eder diye..
Elhamdülillah!..yabancı bir memlekette yanıyor minarelerimizin ışıkları..
Ezanlarımız okunuyor 5 vakit..
Kimse engel değil dinimizi yaşamaya..kimse değil Allah'ım sana çok şükür..Elhamdülillah..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Yunanistan'da yaşadığınızı da bu vesile ile öğrenmiş oldum,şaşırdım,mutlu oldum,hüzünlendim..garip duygular..:)osmanlıya varis olmak kolay değildir oralarda...Allah yardımcınız olsun..çok güzel esintiler gönderdiniz buralara..trakya'dayım ben de..

    YanıtlaSil
  2. Hayat boyle..enteresan hüzünlü ilginç guZel ve acı..
    Trakyadasiniz demek batıda mı Doğu'da mı?

    YanıtlaSil
  3. Elhamdulillah ! ne guzel bizlere nasip degil boyle guzellikler( yani camii )

    yoresel kiyafetler gercekten cok hos kulturunu kayip etmemis guzel insanlar ;)

    sokaklar bi harika ;)

    YanıtlaSil
  4. yasadiginiz yer harika! boyle guzel postlar okumak , fotograflara bakmak cok hosuma gidiyor :):)
    iyi pazarlar <3

    YanıtlaSil
  5. hmm pazar ne kadar kalabaliiik :) bizim buralarada benziyor gibi yinede :)

    Ayy yasadigin sehir cok guzel gorunuyor. O daracik sokaklar falan. Filmlerde gordugumuz gibi, cok sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  6. Elma mı gördüm?
    Biri elmaları mı çekmiş
    Hımm
    Yoksa al dediklerimden mi onlar
    :)
    Sevgiler
    Sevgilerrr
    Sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  7. pazar yeri çok kalabalık büyük bir pazar herhalde, ne güzel halen geleneksel kıyafetli insanları görebiliyor olmam biz türkiyede olduğumuz halde öyle kişileri göremiyoruz :(

    YanıtlaSil
  8. hiç beceremem pazar alışverişini alır alır çıkarım, tıklım tıklış gezemiyorum. Ama tebrik ediyorum çatır çatır orası burası gezip kıyaslar yapıp alışverişler yapanları. Yaşadığın mekan çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  9. Çok şsterdşm hep beraber buralarda dolaşmayı..pazarı gezmeyi o elmalardan birer adet alıp yemeyi..
    Çok şey isterdim..yşne de üzülmüyorum uzak oluşunuza çünkü en azından bana bu isteği aşılayan ve hissettiren arkadaşlarım var..
    O elmaların veya gezmelerin tadı güzel olurmuydu bu hayal olmasa..?

    YanıtlaSil
  10. Sevgi gözlerim doldu tüylerim diken diken oldu mevlam dindirmesin ezan seslerimizi

    ne güzel bir post olmuş ruhu var dokusu var herşeyi taaa İstanbula kadar geçen içime işleyen bir yazı.

    oradaymış gibiydim

    YanıtlaSil
  11. Nasıl bir güzellik bu böyle. Çokta kalabalık. Sen bunları yayınladıkça içim açılıyor. Sağ ol canım. sonunda getirticen beni oraya...

    YanıtlaSil
  12. tablolar, harikaydı doğrusu,
    pazarları daima cok sevmişimdir,
    ama illaki sabahın en erken halinde !
    :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR