22 Mart 2012 Perşembe

Retro Yatak Odalarını seversen eğer..

Retro nedir?
Retro teriminin kökeni İngilizcede geçmişe bakış anlamına gelen “retrospective” kelimesidir. Kısaca kültürel olarak eskimiş ya da modası geçmiş bir akımın yeniden benimsenerek yaygın bir stil haline gelmesi onu “retro” yapar.

Benimsenen geridekileri gündeme taşıyan..
Ben benimsedim gündemime de taşıdım,bunlar benim olabilir mi?

Mühim not:
Buradan beğenmek kolay asıl bizzat evi veya yaşadığımız mekanı böyle dekore etmek lazım sanıyorum ki asıl budur olay :)


Neyse yapana dek resimlerle de yetiniriz :)







Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. RETRO.KELİMESİNİN ANLAMINI SAYENDE ÖĞRENEREK,KELİME HAZNEME BİR KELİME DAHA EKLENDİ.TEŞEKKÜRLER CANIM:)

    BENCE DE YAPANA DEK HAYRAN HAYRAN RESİMLELERE BAKICAZ:)
    DEĞİŞİK EV DEKORLARINA BAYILIYORUM:)SONDA Kİ YATAK ODASI SADE VE GÜZELMİŞ.
    SON GÜNLERDE DUVARLARDA Kİ KAFES ŞEKLİNDE DEKORLARI ÇOK GÖRÜYOR VE BEĞENİYORUM.
    SONUNDA BANA ALDIRACAKSINIZ:)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Ben o sondan bir önceki yere girsem sonra da çıkmasam..

    YanıtlaSil
  3. country tarzı dekorasyonları çok severim retro tarz ile benzeşiyor o da :) evimi istediğim gibi dekore etme şansım var evet ama mahalle arasında bitişik evler arasındaki bir apartman dairesine country tarz biraz fazla gelir sanki :)) bahçeli ve müstakil bir evim olsa kesinlikle uygularım ama.. "inşallah" :)

    YanıtlaSil
  4. benim ruhum retrooo. sağ ol canım paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  5. eskilerden her seyiyle bir tek osmanli asigiyim resmen fanim .simdilik oturma odamdan basladim osmanli tarzina. ev kendimin olsa ici disi osmanli olur herhalde :) sayfanin tukunuyum nuruuuuum paylasim icin sagolasin

    YanıtlaSil
  6. En co son iki resmi begendim ben. :)
    Ondan öncekiler benim tarzima göre biraz fazla civil civil, fazla renkli/karmakarisik gibi geldi bana.
    Ama tabii ki herkese göre ayri. :)
    Tesekkürler bu yazi icin!

    YanıtlaSil
  7. en son kare benim olsun amaaaa:)
    ve başka isteyen tüm dostların gönlüne göre versin rabbim.
    şeri öper seni...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR