26 Mart 2012 Pazartesi

Japonların Amerikadaki ağaçları

 2 gün evvel televizyon karşısında yüreğimi karartan dünyamı alt üst eden morallerimi ezip ezip geçen havadisleri izledim..
Hiç mutlu olmadım..ne dünyanın halinden ne gidişatından..ama memnun olmayışım da bir şey değiştirmiyor..yerimde oturdum sadece çünkü,sadece haberin bitmesini bekledim çünkü..Neyse aynı bir konu olmalı bu..





Üzücü ama gerçek..nedense buradaki haber bültenlerinde acı haberlerin ardından magazin türü haberler bölümüne yer ayırılmıştır...
Kederleri yutmayı ve hazmı kolaylaştırması için mi acaba :)
Kelebeğim 'le konuşurken bloguma eklediğim güllerden sohbet konusu kirazlara sonra kafeslere kaydı..
Kiraz denince aklıma haberlerde izlediğim bir olayı anımsadım..





Hatta izlediğimde blogda da paylaşırım dostlarım da görsün deyip postun zeminini atmıştım ama inşaa etmeyi unutmuş olmalıyım anlaşılan..
Japonya'nın 1912 yılında ABD ye hediye ettiği kiraz ağaçlarının açmasıyla her sene ABD de ulusal kiraz çiçeği festivali kutlanıyormuş ve bu kiraz ağaçları yıl itibari ile asırlık olduklarından festivalin coşkusunu siz tahmin edin..




Resimler beni mest etti canlı haberi ise daha da güzeldi ama Yunanca olduğu için paylaşsam da anlaşılır bir yanı olmayacak görsel açı hariç..

Dolaşmak istedim hatta kokuları burnuma kadar geldi diyebilirim..
Ayrıca ve ayrıca da merak ettim festivalde ne tür etkinlikler düzenleniyor neler dağıtılıyor neler yapılıyor diye..
Gidip görmeyi de istedim :)



Son olarak eğer aranızda benden habersiz Washington kentine uçacak olan varsa 27 Nisan’a kadar gitmesi gerektiğini vurguluyor haber veriyorum daha geç gittin festivali kaybettin..ağlama sonra :)
Festival için 1 milyondan fazla kişinin kente gelmesi bekleniyormuş.Tabii biz bu 1 miyonun içinde değiliz..

 Sorry babies..:(
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. degiliz malum vize zirvaliklari yuzunden. GUzelmis canim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Kiraz Çiçeğini görmek için yurtdışına gitmenize gerek yok. İstanbul'daysanız eğer Ataşehirde Japon botonik bahçesi varmış. Bende yeni duydum, linkini öğreneyim blogumda paylaşacağım. :)

    YanıtlaSil
  3. kiraz :) olsa da yesek canım çekti :) kedisi de güzel ağacı da :D blogunun yeni hali de :) Ama benim blogum daha güzel :P kim yaptıysa :P

    YanıtlaSil
  4. Botanik parka da Japonlar ekmiş kiraz ağaçlarını :))
    Vallahi saka degil hemde TEMA vakfı baskanı da ekimde ordaymis hatta bir yakını adına da ekmişler yanlış hatırlamıyorsam Japonlar her yere kiraz ağacı ekiyor niye ki?
    Özel bir cihaz koyuyor olmasınlar o ağaç fidanlarına?
    Coook kızarım ! :p

    Sumeyye can Mayıs'a az kaldı yeriz acısını çıkarta çıkarta bu arada senin blogu da yerim daa
    Al sana kafiye /))

    YanıtlaSil
  5. Bu ne güzel bir blog böyle ya içim açıldı kokusu burnuma geldi ohhhhhhhhhhhhhhhh missssssss

    YanıtlaSil
  6. İç karartıcı haberlerler sizi ister istemez güzellik sunmaya yönlendirmiş gibi..
    Birçok şey öğrendim sayenizde..
    Ve baharı yaşadım resmen. Görseller, yağan yapraklar harika!
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Japonya'da da Sakura mevsimi ya da zamanı diye geçiyor bu. Sakura Japonca kiraz çiçeği demek. Çok fazla turist çektiğini biliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Woooow, muhtesem gorunuyoooor :)
    Insan ordan hic ayrilasi gelmezkiii

    YanıtlaSil
  9. birde bunlarda kirazlar olunca daha bir güzel görünür sanımca :D

    YanıtlaSil
  10. sayfanda yazida bahari yasadim .daha oldu merakimi yenemedim birazda kiraz agacigini arastirmaya girdim sayende neler ögrendim nurum benim ..
    bak ne güzelliklere vesilesin masAllah

    YanıtlaSil
  11. Canim benim o kunusmadan sonra ugrayamadim bloguna :( Nekadar guzel anlatmisin masallah yine alip goturuyorsun yazilarinla .. Kiraz agcini bi baska sevdim senden sonra .. yuregine saglik ..
    opuyorum seni kocaman

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR